گوناگون

اختصاص بیش از 110 دستگاه اتوبوس برای مسیر مسجد جمکران در نیمه شعبان

سعید امرالهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی قم همگام با مدیریت شهری از ماه‌های گذشته نسبت به تشکیل جلسه و برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات بهینه به همشهریان و زائران کریمه اهل بیت(س) اقدام کرده است.

وی گفت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات بهینه، سازمان اتوبوس رانی از روز دوشنبه 20 خرداد ماه لغایت شنبه 24 خرداد ماه به صورت آماده باش بوده و کلیه ناوگان اتوبوسرانی و بخش خصوصی ضمن رفع نواقص به صورت ویژه فعال هستند، همچنین شستشوی اتوبوس‌ها، بدنه  و داخل اتوبوس‌ها در طول ایام ذکر شده انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: سرویس دهی در مسیر مسجد مقدس جمکران از روز سه شنبه 20 خردادماه آغاز و به صورت مستمر تا پایان روز جمعه 23 خردادماه ادامه می‌یابد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: ضمنا از صبح امروز پنجشنبه مورخ 22 خردادماه به صورت ویژه از میدان مطهری ابتدای خاکفرج و بلوار بهار خیابان شبستان به سمت مسجد مقدس جمکران با اختصاص 115 دستگاه اتوبوس به صورت فوق العاده سرویس دهی آغاز و تا پایان عصر جمعه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: پیش بینی سرویس دهی رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران و پارکسوارهای کوه خضر نبی و انسجام با اختصاص 60 دستگاه مینی بوس برنامه ریزی شده است تا مردم را از پارکسوارهای به مسجد مقدس جمکران انتقال دهند.

وی گفت: با تخصیص 70 دستگاه اتوبوس جهت پارکسوار شمالی به حرم مطهر در مسیر مذکور نیز سرویس دهی لازم ارائه خواهد شد.

امرالهی بیان کرد: از جمله اقدامات دیگر به منظور تسهیل و تسریع در تردد و پشتیبانی ناوگان فعال اشاره شده، به استقرار نیروهای بازرسی و ستادی در مکان های اشاره شده و همچنین پیش بینی استقرار 2 دستگاه تعمیرگاه سیار در مسجد مقدس جمکران و پارکسوار شمالی به منظور رفع مشکلات احتمالی و اورژانسی اتوبوس‌ها می‌توان اشاره کرد.

وی گفت: برنامه ریزی سرویس دهی احیای نیمه شعبان پس از برپایی نماز صبح از محل مسجد امام حسن عسکری(ع) توسط 25 دستگاه اتوبوس انجام خواهد پذیرفت که سرویس های عمومی در سطح شهر فعال بوده و در طول شب نیز اتوبوس های کشیک در خطوط اصلی سطح شهر پیش بینی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا