گوناگون

تکمیل پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت کاری دوره جدید است

81185382 5733028

به گزارش ایرنا، ماشالله قاسمی یکشنبه در سومین روز انتصاب خود به عنوان سرپرست این مجموعه در نشست خبری مشترک با مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان افزود: توجه به معماری بومی استان در روند مدرسه سازی،بازدید مستمر از پروژه ها پس از تحویل موقت برای برطرف کردن معایب احتمالی و ارتقای جایگاه اداره کل از دیگر برنامه هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه از ابتدای برنامه سوم در سال 1380 بازسازی دو هزار و 24باب کلاس درس در طرح اصلاح مدارس غیراستاندارد (فرسوده) هرمزگان هدفگذاری شد، افزود: از این تعداد تاکنون یک هزار و 927 کلاس با زیربنای 237 هزار متر مربع تحویل داده شده و 298کلاس درس نیز در حال ساخت است.

رضا مدرس ادامه داد: در این مدت یکهزار و 230 میلیارد ریال در حوزه استاندارد سازی مدارس هزینه شده است.

به گفته مدرس نوسازی مدارس استان در سال های اخیر احداث 55 سالن ورزشی را نیز آغاز کرده که با روند کنونی تخصیص اعتبار تکمیل آنها چهار سال طول خواهد کشید.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز استان ،مجموع تعهد مالی خیرین از ابتدای برنامه سوم توسعه را دو هزار و 820میلیارد ریال اعلام کرد که دو هزار و 110میلیارد ریال آن محقق شده و سه هزار کلاس درس به استان هرمزگان اهدا کرده اند.

مدرس احیای معماری بومی در ساخت مدارس استان را یکی از مهمترین دستاوردهای دوره مدیریتی خود دانست که به یک الگوی کشوری تبدیل شد.ک/3

7192/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا