گوناگون

جام بیستم به لحاظ سخت‌افزاری ایده‌آل است/بازی هلند – مکزیک فصل نوینی در رقابت‌های جام جهانی بود

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص کیفیت مرحله‌ی حذفی جام جهانی برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: با توجه به بازی‌های انجام شده، جام جهانی برزیل به نظرم کیفیت چندان مطلوبی نداشته است یا ابداعات و اختراعات زیادی بوجود نیامده است و یا چهره و بازیکن تازه و جدیدی به عنوان پدیده مطرح نشده است.

وی در ادامه افزود: با تمام این مسائل نمی‌توان مسائل سخت‌افزاری برزیل را نادیده گرفت. این کشور با استفاده از  امکانات سخت افزاری توانسته بیننده‌گان زیادی را جلب و جذب کند  و فکر کنم با توجه به شرایط اقتصادی برزیل این کار بسیار خوب و ایده‌آل بوده است.

مومنی در خصوص بازی مکزیک و هلند تصریح کرد: روی آوردن به کارهای تاکتیکی باعث شد هلند به پیروزی برسد مکزیک هم
نشان داد تیم دونده خوبی است البته باید گفت تیم هلند با اتکا به نفرات تیزهوش خود باعث شد مکزیک را در دقایق پایانی شکست دهد و مکزیک هم در دقایق پایانی بسیار خوب و پرانگیزه ظاهر شد و در واقع این بازی فصل نوینی را رقم زد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به کاستاریکا – یونان گفت: تقابل تفکر بدن و علم بدنسازی بود که دو تیم به نمایش گذاشته بودند این دو تیم هم دوندگی بسیار زیادی داشتند، یونانی‌ها از آمادگی جسمانی کاملی برخوردار بودند، باید گفت تیم‌های آمریکای جنوبی (کونکاکاف) بسیار موثر و خوب واقع شدند و کاستاریکا نیز از این امر مستثنی نیست.

وی با پرداختن به بازی آرژانتین – سوئیس اذعان کرد: در واقع آرژانتین مهره بی‌بدیلی در جام بیستم است که کیفیت قابل توجهی دارد و بازی‌ آنها مبتنی بر خلاقیت، دوندگی و نوع‌آوری زیادی است این بازی نیز می‌تواند یکی از بازی‌های خوب جام باشد.

سوئیس نیز یک تیم پویا و سرعتی با دوندگی قابل ملاحظه‌ای است اگر این بازی به پنالتی کشیده نشود باید تعجب کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا