گوناگون

جانبازان شهدای زنده نظام اسلامی به شمار می‌روند/ لزوم حمایت ویژه از همسران جانبازان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله احمد علم‌الهدی، ظهر دوشنبه در بازدید از دو جانباز و خانواده آنها اظهار کرد: جانبازان به عنوان شهدای زنده نظام اسلامی هر روز شهادت را تجربه کرده و همواره در تمامی زمینه ها صبر و بردباری به خرج می‌دهند.

وی ادامه داد:  جانبازان به دلیل ایثار و فداکاری که انجام داده اند به‌عنوان ولی نعمتان کشورمان در آخرت با قمر بنی‌هاشم محشور خواهند شد.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: بی تردید بدون حضور شهدا و جانبازان پیروزی نظام اسلامی امکان پذیر نبود و اگر آنها از کشور دفاع نمی‌کردند، جمهوری اسلامی بوجود نمی آمد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان سبب شد تا اسلام حفظ و این انقلاب پیروز شود لذا امروز باید با قدردانی از زحمات آنان مشکلاتشان را کاهش داد؛ البته طی سالهای اخیر مشکلاتشان کاهش چشمگیری داشته است.

وی اظهار کرد: خوشا به حال جانبازان و خوش به سعادتشان که در کارنامه اعمال خود رو سفید هستند و قطعا جایگاه آنان بسیار بالا و ارزشمند است و نظام به وجود آنان افتخار می کند

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر کمک به همسران جانبازان بیان کرد: دو گروه ز جانبازان مغزی عصبی و شیمیایی همواره دچار مشکلاتی هستند که با توجه به کاهش توان همسران این جانبازان باید تسهیلات و کمک های ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود.

امام جمعه مشهد یادآور شد: همسران جانبازان نیز مانند جانبازان در صواب شریک هستند و هیچ گاه مرتبه آنها از جانبازان پائین‌تر و یا کمتر نیست.

وی تصریح کرد: جانبازان به عنوان شهدای زنده نظام اسلامی هر روز شهادت را تجربه کرده و همواره در تمامی زمینه ها صبر و بردباری به خرج می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا