گوناگون

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین نشست روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم که پیش از ظهر دوشنبه در تالار معصومیه(س) استانداری قم برگزار شد، انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزار و نفرات منتخب معرفی و به مدت یکسال فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

در این انتخابات 21 کاندیدا برای تصدی 7 کرسی این شورا به رقابت با هم پرداختند و یک نفر نیز به عنوان بازرس شورا انتخاب شد.

ابوالفضل احمدی‌نیا مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات، علی حاجی رضا مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا رضایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، ناصر حسنی مسئول روابط عمومی بانک ملی، احمد نامداری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، افشین گودرزی مدیر روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و علی کربلایی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم به ترتیب حایز بیشترین آرا شدند و مصطفی لطفی مدیر روابط عمومی بازرسی استان قم نیز به عنوان بازرس شورای روابط عمومی انتخاب شد.

ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تقویت شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: احیای شورای روابط عمومی استان امر مطلوبی است که باید برنامه‌ها و هدف گذاری هایی در راستای انجام ماموریت های مورد نظر صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی، با بیان اینکه قم ذاتا شهر روابط عمومی است، افزود: اخبار و ارتباطات در استان قم بسیار مورد توجه رسانه‌های کشور است و رویدادها و اتفاقات قم به سرعت منعکس و مخابره می‌شود.

IMG09352537

وی با اشاره به وجود حوزه‌های علمیه در قم و همچنین حضور طلاب، از کشورها و ملیت‌های مختلف در قم گفت: قم امروز با خارج از کشور نیز به واسطه حضور طلاب خارجی ارتباط دارد و رویدادی نیست که در قم پنهان باشد و البته رسانه‌ها نیز باید اخبار را به درستی مخابره کنند.

معاون استاندار قم با تاکید بر تقویت ارتباط بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها و مطبوعات استان قم اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و رسانه هر یک ماموریت و رسالتی جداگانه بر عهده دارند که در نهایت باید به گونه‌ای این ارتباطات برقرار شود و ادامه یابد که در مسیر رشد و پیشرفت استان قم باشد.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها نیز باید در کنار نقد عملکردهای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی استان، از بی انصافی دوری کنند که در این صورت شاهد پیشرفت هر چه بیشتر قم خواهیم بود.

احیای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم با دستور استاندار

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در این مراسم اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی استان در سال 87 تشکیل اما بعد از مدت زمان کوتاهی فعالیت‌های آن متوقف شد.

سیدرضا طباطبایی اظهار داشت: احیای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی قم و همچنین دستور مستقیم استاندار بوده که امیدواریم بعد از برگزاری این انتخابات شاهد فعالیت‌های خوبی در راستای انسجام بخشی به ماموریت‌های استانی باشیم.

IMG12141627

وی عنوان کرد: در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم هفت نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر نیز به عنوان بازرس از بین مدیران روابط عمومی انتخاب و حکم آنان نیز از سوی استاندار قم صادر خواهد شد تا به مدت یکسال در این جایگاه فعالیت کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به استقبال خوب مدیران روابط عمومی برای کاندیدا شدن در این انتخابات ادامه داد: استاندار قم، معاون سیاسی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز به عنوان دبیر از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

وی ابراز داشت: سایتی برای این شورا طراحی و راه اندازی خواهد شد تا اخرین اطلاعات روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در آن برای بازدید عموم بارگذاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا