گوناگون

جواب استعلام کارت معافیت از خدمت بازیکنان را هنوز دریافت نکرده‌ایم/در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه برای لیگ چهاردهم

2368892 685

علی‌اکبر محمد‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما پیگیر موضوع کارت معافیت از خدمت جعلی چند بازیکن لیگ برتری و لیگ دسته یک هستیم و به محض گرفتن جواب استعلام، آن را اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: موقعی که جواب استعلام کارت‌های معافیت از خدمت چند بازیکن لیگ برتری و دسته اولی را دریافت کردیم آن وقت بازیکنان را برای ارائه توضیحات فرا می‌خوانیم و بعد رأی را صادر می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اعلام رأی بعد از جام جهانی تصریح کرد: بررسی کارت معافیت از خدمت برخی از بازیکنان پروسه طولانی می‌طلبد و ارتباطی به بازی‌های جام جهانی ندارد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره برنامه این کمیته برای لیگ چهاردهم گفت: ما 2 اقدام پیشگیرانه و محرمانه را در لیگ چهاردهم در نظر گرفتیم به اعضای تیم‌های لیگ برتر توصیه می‌کنم که به مسائل حاشیه‌ای ورود نکنند به خصوص سرمربیان که قبل از قضاوت داوران، پیش داوری نکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان تیم‌های لیگ برتر هم مراقب مصاحبه‌هایشان کنترل داشته باشند. برخی از اصحاب رسانه با انگیزه خاصی از بازیکنان سوال می‌پرسند و آنها هم موضع می‌گیرند. به هر حال بازیکنان باید مراقبت حربه برخی از اصحاب رسانه باشند.

محمدزاده عنوان کرد: به هر حال کادر فنی و بازیکنان نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوند. بحث تشکیل پرونده برای افراد خاطی هم دومین اقدام ما در فصل جدید است. آنهایی که اخلاق حرفه‌ای را زیر پا بگذارند ما با آنها مباشرت نمی‌کنیم و آرای قاطعانه برایشان صادر می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما برای سالم سازی فوتبال تصمیمات قاطعانه خواهیم گرفت و آرایی صادر می‌کنیم که باعث درس عبرت دیگران شود.

محمدزاده در خصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: تیم ملی مقابل آرژانتین خیلی عالی بازی کرد. معتقدم بازی که تیم ملی آرژانتین انجام داد در برابر نیجریه هم انجام می‌داد می‌توانست تیم آفریقایی را ببرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی بتواند بوسنی را شکست دهد و با برد پرگل آرژانتین مقابل نیجریه تیم ملی به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا