گوناگون

حسادت دردسرساز دختر نخبه

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت از دستگيري دانشجوي حسودي خبرداد که اقدام به انتشار شماره تلفن همکلاسي‌هايش در اينترنت کرده بود.

به گزارش جام جم، سرهنگ محمدمهدي کاکوان در تشريح جزييات اين خبر گفت: در اوايل ارديبهشت‌ماه سال جاري دختري جوان به نام «فريبا» با مراجعه به پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت اعلام کرد که شماره تماس وي در شبکه‌هاي خاص غيراخلاقي بارگذاري شده است.

وي با بيان اينکه اين دختر 24 ساله که دانشجوي يکي از دانشگاه‌هاي مطرح پايتخت بود، عنوان کرد که فرد يا افرادي ناشناس با انتشار شماره تلفن همراه وي، او را يک دختر فاسد معرفي کرده که اين مساله سبب مشکلات جدي در خانواده او شده بود.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت با بيان اينکه تحقيقات ماموران پليس براي تاييد صحت و سقم ادعاهاي فريبا آغاز شد، گفت: پس از تاييد اظهارات اين فرد، بررسي‌هاي پليسي براي يافتن ردپايي از متهم يا متهمان احتمالي آغاز شد اما هنوز چند روزي از درج شکايت فريبا نگذشته بود که يکي ديگر از همکلاسي‌هايش به نام آرش با مراجعه به پليس فتا ادعاي مشابهي را مطرح کرد.

وي با بيان اينکه آرش در اظهاراتش عنوان کرد که اسم و شماره تلفن همراه او در شبکه‌هاي خاص غيراخلاقي تحت عنوان يک فرد فاسد منتشر شده است، گفت: با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله رسيدگي به اين پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران با بررسي‌هاي نهايي توانستند ردپاي يکي از هم‌دانشکده‌اي‌هاي اين افراد را بيابند.

کاکوان با بيان اينکه بررسي‌ها نشان داد که مرضيه 25 ساله اقدام به انتشار اظهارات کذب و شماره تلفن همراه اين افراد کرده است، گفت: با بازداشت اين فرد، مشخص شد که اين افراد کمپين علمي راه‌اندازي کرده و از پذيرش مرضيه در گروه‌هاي خود اجتناب مي‌ورزيدند که اين مساله و همچنين رقابت علمي في‌مابين دانشجويان، سبب شده که مرضيه براي انتقام‌گيري، دست به چنين کاري بزند.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت در پايان با بيان اينکه بررسي‌ها نشان داده که مرضيه همراه فريبا براي پيگيري‌هاي پرونده‌اش بارها به پليس فتا مراجعه کرده، گفت: اين فرد در اعترافاتش عنوان کرد که به دليل عدم پذيرشش در گروه‌هاي علمي و براي ايجاد اختلاف بين اعضاي گروه، دست به چنين کاري زده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا