گوناگون

حسيني: پرسپوليس تماسي با من نگرفته است

سيد جلال حسيني در واکنش به برخي نوشته‌ها مبني بر اينکه او را پرسپوليسي بدانند، گفت: باور کنيد من نمي‌دانم ماجرا چيست؟ من قبلاً هم همه حرف‌هايم را درباره پرسپوليس زده‌ام بالاخره پيشنهادهايي هست و من نمي‌خواهم هر روز در اين‌باره صحبت کنم تا بگويند بازارگرمي مي‌کند.

به نقل از فارس، وي افزود: هواداران پرسپوليس و کادر فني دوست دارم اين حرف من را بشنويد هنوز هيچ‌کس با من کوچک‌ترين تماسي نگرفته که به من پيشنهاد بدهد يا مشکل من را بشنود.

وي افزود: هنوز کسي اصلاً از پرسپوليس به من زنگ نزده که من بخواهم نظرم را دراين‌باره اعلام کنم اما باز هم مي‌گويم اجازه نمي‌دهم من را مقابل هواداران پرسپوليس قرار دهند. من بايد اين را تأکيد کنم که هنوز هيچ‌کس از پرسپوليس با من تماسي نداشته که بخواهد نظر من را بپرسد.

حسيني در پاسخ به سؤالي در مورد پيشنهادهاي خارجي نيز گفت: من حرفي در اين‌باره فعلاً نمي‌زنم. من قبلاً هم گفتم دوست دارم بمانم اما وقتي هيچ‌کسي با من کوچک‌ترين تماسي نگرفته چه حرفي بزنم من نمي‌دانم بايد مشکلاتم و حرفم را در پرسپوليس با چه کسي بزنم. بنده خدا دايي نبايد تمرکز خود را از دست بدهد و به همين دليل نمي‌توانم که با او صحبت کنم. فعلاً هيچ خبري نيست.

مدافع ملي‌پوش کشورمان تأکيد کرد: من فقط اين حرف‌ها را مي‌زنم تا هواداران پرسپوليس بدانند وقتي با من تماسي گرفته نمي‌شود منظور چيست؟ و بايد چه حرفي بزنم. من واقعاً‌ نمي‌دانم جريان چيست ولي فعلاً به همين قدر صحبت کفايت مي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا