گوناگون

حفظ و کیان جامعه با حفظ خانواده امکان پذیر است

حجت الاسلام اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت روز خانواده، خانواده را مهمترین رکن  و پایه جامعه عنوان کردو افزود: خانواده اگر مستحکم باشد جامعه هم به تبع سالم خواهد بود.

وی اظهار داشت: خانواده خوب باید با ارزشهای اسلامی و دینی فرزندان خود را تربیت کند و در این میان توجه به این امر مهم باعث می شود جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی در جامعه گرفته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خانواده خوب آن است که در این مقتضیات زمانی که دشمن با برنامه های ضد فرهنگی و ضد ارزشی وارد عرصه شده تا اعتقادات جوانان را به اسلام کمرنگ کند را تربیت کند.

حجت الاسلام خدایی تاکید کرد: امروز دشمنان در صدد این است که پایه و اساس خانواده های ایرانی را سست کرده و ازهم بپاشند و آنها را به سمت زندگی غربی سوق دهند ولی موفق نمی شوند.

وی در ادامه گفت: خانواده نقش بسیار بسزایی در ارتقای و توسعه همه جانبه  جامعه دارد چرا که فرزندان از خانواده شخصیت می گیرند و در خانواده تربیت پیدا می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، یاد آورشد: وجود خانواده باعث ترقی و پیشرفت جامعه می شود و از نظر اسلام هم خانواده نقش بسزایی در شکل گیری جامعه دارد.

حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: خانواده را پدر و مادر تشکیل می دهند و در این میان پدر و مادر با رفتار و منشی که دارند کیان جامعه را رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه باید زنان و مردان امروز ما آسیه و حضرت علی(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند گفت: زن و شوهر باید به خطر کوچکترین مورد به سمت طلاق نروند و با این کار زشت جامعه و خانواده خود را خراب نکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: مادران و پدران قرآن را الگوی زندگی خود قرار دهند و با سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی خانواده های اسلامی و دینی داشته باشند.

حجت الاسلام خدایی افزود: باید خانواده هایمان را با عشق و محبت اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا