گوناگون

حقيقي: دي‌ماريا وقت تلف مي‌کرد

 رضا حقيقي پس از شکست يک بر صفر ايران مقابل آرژانتين در جمع خبرنگاران گفت: شرايط ما خوب بود اما در لحظات پاياني بازيکنان فکر کردند بازي تمام شده است. موقعيت‌هاي ما اگر از آرژانتين بيشتر نبود ولي خطرناک‌تر بود. همه بازيکنان از شکست حسرت خوردند و ناراحتند. ما مي‌توانيم مقابل بوسني موفق شويم.

وي در مورد پنالتي که داور صربستاني براي ايران نگرفت گفت: من خودم در آن صحنه پشت دروازه بودم و مشغول گرم کردن بودم و صحنه را به خوبي ديدم. مدافع آرژانتيني مرتکب خطا روي دژاگه شد و پنالتي واضحي بود، اما داور تمرکز لازم را نداشت و حتي چند بار توپ به او اصابت کرد که به ضرر ما بود. همه اشتباهاتش به ضرر ايران بود و شاه‌گل اشتباهاتش هم پنالتي بود که نگرفت.

هافبک تيم ملي در مورد اينکه در نيمه دوم براي برد رفته بوديم گفت: هميشه نيمه اول براي تيم‌هايي که تجربه کمتري دارند سخت‌تر است. در نيمه دوم، با اعتماد به نفس بهتري بازي کرديم، زيرا شرايط براي ما عادي شده بود و مي‌توانستيم پيروز شويم و به خودباوري رسيده بوديم. بعد از گل هم ديديد که آرژانتيني‌ها چقدر خوشحالي کردند و همه آنها وارد زمين شدند، حتي دي‌ماريا وقت تلف مي‌کرد.

حقيقي در مورد شانس صعود ايران گفت: هنوز  براي صعود شانس داريم و البته بايد از نظر روحي و رواني و بدني ريکاوري شويم تا خودمان را براي بازي با بوسني آماده کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا