گوناگون

خادم: رحيمي از هيات مديره پرسپوليس مي‌رود

اميررضا خادم درباره خروج حميد استيلي از هيأت مديره پرسپوليس و اينکه تکليف هيأت مديره اين باشگاه چه خواهد شد، گفت:‌از آنجايي که تعداد اعضاي هيأت مديره بايد فرد باشند عليرضا رحيمي خودش پيشنهاد داده و اعلام آمادگي کرده که کسي به هيأت مديره اضافه نشود و او خودش ديگر در هيأت مديره نباشد و فقط به عنوان مديرعامل فعاليت کند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: البته رحيمي در ابتدا هم عضو هيأت مديره نبود و زماني که به عنوان هيأت مديره انتخاب شد او و طاهري به عنوان هيأت مديره اضافه شدند و حالا با رفتن استيلي هم رحيمي پيشنهاد داده که کسي به هيأت مديره اضافه نشود و تعداد هيأت مديره 7 نفره باقي بماند اما هنوز در وزارت ورزش اين موضوع بررسي نشده تا ببينيم تکليف چيست و من هم به تنهايي نمي‌توانم در اين باره تصميم بگيرم.

معاون وزير ورزش و جوانان در مورد شايعه جدايي زادمهر ديگر عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس از اين باشگاه خاطرنشان کرد: من هم در روزنامه‌ها خواندم که او مي‌خواهد برود اما تاکنون از خود اعضاي هيأت مديره و شخص زادمهر چنين چيزي نشنيدم.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر زادمهر برود تکليف چه خواهد شد، تصريح کرد: البته چنين موضوعي تاکنون مطرح نبوده اما در اين صورت باز هم رحيمي به هيأت مديره برمي‌گردد اما تصور نمي‌کنم که زادمهر قصد جدايي داشته باشد.هر چند که هنوز هم درباره جدايي رحيمي از هيأت مديره پرسپوليس تصميمي گرفته نشده و در وزارت ورزش در اين باره جلسه‌اي نداشتيم.

خادم در خصوص اينکه گفته مي‌شود برخي بازيکنان استقلال و پرسپوليس قصد دارند قراردادي بالاي يک ميليارد امضا کنند، عنوان کرد:‌ما روز شنبه با مديران عامل باشگاه‌ها جلسه داشتيم و وزارت ورزش هم تأکيد کرد که سقف بودجه باشگاه‌ها رعايت شود. همچنين اعلام کرد که قراردادها بايد شفاف باشد. سقف بودجه 15 و 18 ميليارد تعيين شده و با مشورت‌هايي که صورت گرفت مديران عامل باشگاه‌ها هم اين موضوع را پذيرفتند و قول دادند که اين سقف رعايت مي‌شود. دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هم از اين قاعده مستثني نيستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا