گوناگون

خالدي: جوانان خوبي به فولاد آمده‌اند

اميد خالدي در مورد وضعيت فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است بازيکنان جوانان و اميد فولاد خوزستان به رده بزرگسالان آمدند و نفرات خوبي کنار تيم هستند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فولاد خوزستان تاکنون بازيکن خاصي جذب نکرده است،‌ عنوان کرد: وقت زيادي تا پايان فصل نقل و انتقالات باقي‌ مانده است. در ادامه باشگاه نفرات مورد نظر خود را جذب مي‌کند تا تيمي قوي را به مسابقات بفرستيم از اين بابت مشکل خاصي نيست.

مدافع فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط اين تيم مي‌تواند موفق باشد، اظهارداشت: ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم فولاد بازيکنان خوبي دارد. ما سال بعد هم ميتوانيم موفق باشيم.

خالدي در مورد حضور دراگان اسکوچيچ گفت: او مربي خوبي است و تمرينات خوبي را برگزار مي‌کند. تمرينات اسکوچيچ همانند تمرينات حسين فرکي است و کاملا از اين شرايط راضي هستيم. او مربي خوبي است. اميدوارم بتوانيم فصل آماده سازي را به خوبي پشت سر بگذاريم و با آمادگي کامل وارد مسابقات شويم.

وي در پايان در مورد عملکرد بازيکنان تيم خاطرنشان کرد: عملکرد بسيار خوبي داشتيم. آنها آبروي فوتبال ايران را حفظ کردند. البته انتظارات از تيم خيلي بالا رفت. خدا را شکر بازيکنان کم نگذاشتند و مردم هم راضي هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا