گوناگون

خلعتبری به سپاهان نزدیک‌تر شد/ سفر به اصفهان برای توافق نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری، مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پس از به توافق نرسیدن با این تیم تهرانی، با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد. این مهاجم که در فصل یازدهم و بعد از آنکه متوجه شد سپاهانی‌ها قرارداد او را به میزان قابل توجهی افزایش نمی‌دهند، با باشگاه عجمان امارات توافق کرده و با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

خلعتبری پس از تغییر نام لیگ امارات به نام مجهول خلیج ع.ر.ب.ی، در صدد گرفتن رضایتنامه از این باشگاه برآمد و سرانجام فصل گذشته پس از اخذ رضایتنامه، سرخپوش شد. او که برای فصل آینده نتوانست با باشگاه قرمزپوش به توافق برسد، با سپاهان وارد مذاکره شد و توافقات ابتدایی را با این باشگاه اصفهانی انجام داد تا پس از یک فصل دوری، بار دیگر به اصفهان بازگردد.

این مهاجم در روزهای گذشته با مدیرعامل باشگاه سپاهان به توافق رسید و قرار است امروز چهارشنبه برای توافق نهایی با باشگاه سپاهان، به اصفهان سفر کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت خلعتبری با این باشگاه اصفهانی گفت: قرار است مذاکرات ما با این بازیکن ادامه داشته باشد و باشگاه سپاهان تمایل بسیاری به امضای قرارداد با این بازیکن دارد.

خلیلیان همچنین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم این بازیکن را به خدمت بگیریم تا مشکلات سپاهان در خط هجومی را برای فصل آینده برطرف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا