گوناگون

خليليان: با خلعتبري مذاکره کرديم

مهرزاد خليليان درمورد مذارکره اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري گفت: بله! ما مذاکرات اوليه‌مان را با اين بازيکن آغاز کرديم اما هنوز توافقات نهايي صورت نگرفته و بايد ببينيم در ادامه اين مذاکرات چه خواهد شد.

وي در مورد شايعه قرارداد سه و نيم ميليارد توماني خلعتبري با باشگاه سپاهان ادامه داد: صد در صد اين موضوع را تکذيب مي‌کند چراکه نه اين رقم را خود خلعتبري تاييد مي‌کند و نه ما زيربار پرداخت چنين مبلغي مي‌رويم. باور کنيد رقم پيشنهادي و صحبت شده خيلي کمتر از مبلغي است که شما عنوان مي‌کنيد.

به گزارش فارس، مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص مذاکره اين باشگاه با هافبک تيم ملي نيجريه اظهار داشت: اين موضوع را تاييد مي‌کنم و صحت دارد چراکه من در برزيل با هافبک تيم ملي نيجريه در اين بازي‌ها صحبت کردم و حرف‌هايي رد و بدل شده است اما اين موضوع 50-50 است چراکه اين بازيکن رقم بالايي به ما پيشنهاد داده و گران است چون مبلغي در حدود 500 هزار دلار به ما پيشنهاد داده است.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر 500 هزار دلار براي شما مبلغ زيادي است پس چطور به پريرا 650 هزار دلار بابت قراردادش پول داده‌ايد تصريح کرد: چه کسي گفته ما 650 هزار دلار به پريرا داده‌ايم؟ منتقدان روي چه حسابي صحبت از اين ارقام مي‌کنند؟ باور کنيد رقم قرارداد اين بازيکن نصف اين مبلغي است که شما مطرح کرديدم.

خليليان در پايان با بيان اينکه به اردوي سپاهان مي‌پيوندد گفت: خيلي دوست داشتم که به اردوي ترکيه نروم اما از من خواسته شده که به اين اردو بروم و من هم هفته آينده راهي اين کشور خواهم شد تا در کنار ساير اعضاي تيم باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا