گوناگون

خودکفایی پایتخت در تولید گوشت قرمز/ برگزاری 25نمایشگاه طرح ضیافت از 5تا 14 تیرماه

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، نعمت‌الله ترکی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار هر هفته در استانداری تهران برگزار ودر خصوص تامین و تولید، توزیع و نظارت بر کالا تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با اشاره به آمارها و ارقامی که از سوی دستگاه‌های مختلف به استانداری تهران ارسال شده اظهار داشت: در حوزه تأمین و تولید براساس آمارها و ارقامی که از سوی دستگاه‌های مختلف به استانداری ارسال شده مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: در تامین گوشت مرغ حدود 15تا16 درصد جوجه ریزی افزایش یافته و در بخش حمایتی نیز نهادهای دامی استان تهران براساس قیمت‌های سال گذشته در بین دامداران فروخته می‌شود و میزان ذخیره در نهادهای دامی بسیار خوب است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران با اشاره به توزیع گوشت قرمز در تهران بیان داشت: سال گذشته روزانه 150تا160 تن گوشت قرمز وارد تهران می‌شد اما امسال دراین خصوص خودکفا شدیم و حتی می‌توانیم گوشت مرغ و گوشت قرمز را به سایر استان‌ها صادر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایام ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت در استان تهران تاکید کرد: 25 نمایشگاه در استان تهران از 5تیر تا 14 تیرماه برپا می‌شود که مواد غذایی و پروتئینی از 5تا20درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در 20نمایشگاه در شهرستان‌های اطراف تهران توسط فرمانداری‌ها جانمایی می‌شود و 5نمایشگاه دیگر در 5نقطه از شهر تهران جانمایی شده است.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا