گوناگون

خوزستان دارای امن ترین فضای تبادلات مالی در فضای مجازی است

 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: خوزستان دارای امن ترین فضای تبادلات مالی در فضای مجازی است به همین دلیل باید تمهیدات لازم در راستای افزایش سرمایه گذاری در این بخش اندیشیده شود.

وی با هشدار به جوانان خوزستانی برای شرکت در مسابقات شرط بندی در خصوص پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال در جام جهانی در برخی سایت های غیرمجاز تصریح کرد: جوانان باید نسبت به این فعالیت این گونه سایت ها آگاه باشند و فریب آن ها را نخورند.

رییس پلیس فتا استان خوزستان اظهار کرد: افرادی که به گردشگری علاقه مند هستند باید تنها  در صورت اطمینان به سایت های گردشگری مراجعه کنند. یکی از نشانه های اعتبار سایت های گردشگری نماد الکترونیک آن ها است که در سمت راست سایت نشان داده می شود.

جمع آوری معتادان بر اساس دو ماده 15 و 16 قانون انتظامی

رییس پلیس مبازره با مواد مخدر استان خوزستان نیز در این جلسه عنوان کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر در استان متشکل از پنج کمیته از جمله پیشگیری، مقابله، درمان، جمع آوری معتادان و کمیته قضایی است و سهم هر دستگاه در این کمیته ها مشخص شده است.

سرهنگ علی شوهانی افزود: در کمینه مقابله، دستگاه های قضایی، سازمان زندان ها و سازمان اطلاعات عضو هستند و در کمیته پیشگیری نیز سازمان آموزش و پرورش در کمیته درمان سازمان بهزیستی فعال است.

وی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای جمع آوری معتادان از دو ماده 15 و 16 قانون انتظامی استفاده می کند.بر اساس ماده 15 معتادانی که خودشان مایل به ترک هستند به ما مراجعه و پس از گذراندن مراحل قانونی در دستگاه قضا به مراکز ترک اعتیاد فرستاده می شوند اما در ماده 16 پلیس موظف هست تا معتادانی را که برای دیگران ایجاد مزاحمت می کنند را جمع آوری کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا