گوناگون

داعش خوارج عصر حاضر هستند/ زباله دانی تاریخ آخرین مقصد تروریست های تکفیری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی محمودی ظهر پنجشنبه در اجتماع عظیم مردم ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان با اشاره به اتفاقات رخ داده در عراق اظهار داشت: به واقع اتفاقات و جنایات داعش علیه مردم عراق به ویژه شیعیان دل هر انسان آزادی خواهی را به درد می آورد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین افزود: گروه داعش که چندین سال در سوریه به جنایات فراموش ناشدنی دست زد و از هیچ اقدامی کوتاهی نورزید، با “نه” محکم مردم سوریه در انتخابات مواجه شد و به همین دلیل با کمک استکبار جهانی هدف خود را در یکی دیگر از کشورهای منطقه یعنی عراق جستجو کرد.

اقدامات داعش سبب وحدت امت های اسلامی شده است

وی ادامه داد: گروه داعش بدون تردید ساخته دست سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و آمریکا است که با هزینه هزاران میلیارد دلاری برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام و ایجاد تفرقه بین امت اسلامی در عصر حاضر تشکیل شده است.

محمودی اضافه کرد: داعش با پرچم اسلام به دنبال نابود کردن تمام ارزش های اسلامی است، به همین منظور تلاش دارد هر گونه آثار مذهبی و دینی بویژه مقبره و حرم ائمه معصومین(ع) را ویران کنند که قطعا تروریست های تکفیری این آرزوی خود را به گور می برند.

این مسئول عنوان کرد: اگر چه گروه داعش جنایات بزرگی انجام داد اما تحرکات مذبوحانه این گروه سبب ایجاد وحدت و انسجام بین امت های اسلامی به ویژه اهل سنت و شیعه در بسیاری از کشورهای اسلامی شده به طوری که شیعیان و سنی ها در کنار یکدیگر با این گروه انحرافی می جنگند.

نابودی داعش در آینده نزدیک دور از ذهن نیست

وی بیان داشت: اگر حمایت های مالی، تسلیحاتی و نظامی آمریکا و غرب از داعش نبود، قطعا تاکنون این گروه توسط مردم سوریه و عراق به زباله دانی تاریخ می پیوست اما با توجه به انسجام امت اسلامی در این موضوع، تحقق این خواسته دور از ذهن نیست.

محمودی سپس به حوادث اخیر در غزه اشاره و گفت: متأسفانه ملت های جهان طی هفته گذشته شاهد بمباران و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی بودند که باعث ناراحتی برخی مجامع و کشورهای جهان شد.

وی تأکید کرد: اما آنچه در این میان مهم و حیاتی به نظر می رسد، بالا رفتن توان دفاعی و نظامی حماس و جبهه مقاومت اسلامی است که باعث عجز و ناتوانی اشغالگران قدس شده و رژیم صهیونیستی را وادار کرده درخواست آتش بس را بپذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا