گوناگون

در راه‌آهن مکتب اخلاق‌گرايي بنا مي‌کنيم

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص حضورش در راه‌آهن اظهار داشت: چندين و چند سال است که با حميد استيلي رفاقت و دوستي دارم. ما در تيم ملي همبازي يکديگر بوديم و در پرسپوليس هم سال‌ها در کنار يکديگر بازي کرديم. استيلي يکي دو هفته پيش براي حضور من در تيم پيشنهاد داد که من پس از بررسي‌هاي لازم تصميم گرفتم گوشه‌اي از کار را بر عهده بگيرم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه جمعي از پرسپوليسي‌ها در اين تيم حضور دارند، خاطرنشان کرد: پرسپوليسي يا غير پرسپوليسي فرقي نمي‌کند. ما مي‌خواهيم مکتبي بنا کنيم و مبنا را هم بر اساس اخلاق‌گرايي در نظر بگيريم. خوشحالم که مسئولان با خريد امتياز راه‌آهن اجازه ندادند يکي از تيم‌هاي فوتبالي ايران نابود شود. قصد داريم استعدادهاي بازيکنان تهراني را جمع کنيم و تيم جوان و خوبي را روانه رقابت‌ها خواهيم کرد.

سرپرست راه‌آهن در خصوص پيوستن علي کريمي به اين تيم گفت: يکسري از بازيکنان باتجربه در کنار يکسري از بازيکنان جوان تمرينات را دنبال مي‌کنند. بازيکنان تستي که در آينده خيلي از آنها خواهيد شنيد و شايد پديده ليگ شوند. علي کريمي هم در صورت حضورش در راه‌آهن در کنار بازيکنان جوان بسيار موثر خواهد بود.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود کريمي قرار است به آمريکا سفر کند، تأکيد کرد: او بازيکن بزرگي است مذاکرات خيلي خوبي انجام شده اما از نتيجه نهايي آن خبر ندارم.

ابوالقاسم پور در مورد حضور عابدزاده به عنوان مربي دروازه‌بانان يادآور شد: عابدزاده اسطوره ورزش کشور است و تمرينات بسيار خوبي با گلرهاي تيم دارد. با وجود اينکه هوا گرم است اما او با جان و دل کار مي‌کند در حال حاضر تنها يک دروازه‌بان يعني امير عابدزاده داريم البته چند گلر تستي هم در تمرينات حاضر مي‌شوند و بايد ببينيم که کداميک از آنها به تيم ملحق خواهد شد.

وي در مورد اينکه از حضور در انتخابات هيأت فوتبال استان تهران انصراف داده، گفت:‌ من هدفم اين بود که فوتبال تهران را احيا کنم و از اين وضعيت خراب آن را نجات دهم. مسائلي ديدم که تصميم گرفتم در انتخابات شرکت نکنم دو بار قرار بود اين انتخابات برگزار شود اما کنسل شد من به تيم راه‌آهن آمدم تا در اينجا استعدادها را شناسايي کنيم و به فوتبال تهران کمک کنيم. اين باشگاه در ظرف چهار روز گذشته 560 بازيکن تستي آورده که چندين نفر آنها در تيم‌هاي پايه و بزرگسالان فعاليت مي‌کنند. اميدوارم من هم بتوانم در اينجا مثمر ثمر باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا