گوناگون

در مبارزه با فساد باید توان خود بر روی پیشگیری از فساد متمرکز کنیم

81226644 5804702

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی حسنوندˈ روز شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و نظارت های هر چه بیشتر جلوی هرگونه فسادی را گرفت و شرایط متعهدانه ای ایجاد کرد که زمینه برای فساد باقی نماند.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضاییه و تاکید بر تلاش هر چه بیشتر برای تحقق انتظارات ایشان، تصریح کرد: در همین راستا و به منظور پیشگیری از فساد، حفاظت و اطلاعات براساس رسالت نظارتی که عهده دار است، همواره نظارت کاملی بر عملکرد کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های وابسته و مجموعه های مرتبط با آن دارد.

حسنوند سلامت و کارآمدی را دو اصل مهم در قوه قضاییه عنوان کرد و افزود: زمانی قوه قضاییه در انجام رسالت خویش به نتیجه خواهد رسید که این مجموعه ، مجموعه ای کاملا سالم و کارآمد باشد.

رییس حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری هرمزگان بر تعامل هر چه بیشتر مردم و کارکنان دستگاه قضایی با حفاظت و اطلاعات تاکید کرد و گفت: چناچه مساله ای مرتبط با دستگاه قضایی وجود داشته باشد، مردم و همکاران در اسرع وقت اخبار و گزارش های خود را از طریق صندوق ستاد خبری و یا با مراجعه شخصی به کارشناسان حفاظت و اطلاعات اعلام نمایند.ک/3

7198/668



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا