گوناگون

دعوت هیئت‌های مذهبی بوشهر برای حضور مردم در برنامه‌های غدیر

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیأت های مذهبی شهرستان بوشهر در بیانیه‌ای مردم رابه حضور گسترده در جشنهای غدیر دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پیامبر اعظم (ص) با نص صریح ولایت و امامت آینده مسلمین را رقم زد و بار مسئولیت هدایت امت و اداره جامعه اسلامی را بر دوش استوار مظهر عدل الهی قرار داد و این ودیعه الهی از امامی به امام بعد منتقل شد تا آنگاه که حضرت بقیه الله اعظم این ودیعه را، در دوران غیبت بر دوش فقیه جامع الشرایط قرار داد تا زمام مسائل امور مسلمین  در فقدان رهبری با بحران مواجه نشود.

شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر در خاتمه این بیانیه آورده است: در سالروز عید اعظم الهی عید سعید غدیر خم و در مقطع حساس کنونی بر پیوند و تجدید میثاق خویش با تاسی از فرامین پیر و مقتدا یمان علمدار عشیره ای غدیری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با بصیرت عاشورایی تمام توطئه های استکبار پیرو فنا شده را با عزت پشت سر خواهیم گذاشت و زمینه حکومت صلح جهانی با ندای انا بقیه الله را فراهم خواهیم آورد. ودر همه صحنه‌ها به خصوص صحنه جهاد فرهنگی و جبهه نرم این میثاق جاودانه را تجدید می‌نماید.        

پیام تسلیت آیت الله صفایی به رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی به رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور آورده است: فقدان اسفناک صبیه محترمه آن مقام گرانقدر، موجب تأسف و تألم خاطر همه ارادتمندان آن جناب گردید.

وی افزود: اینجانب از طرف خود و ائمه محترم جمعه و دفتر شورای سیاستگذاری استان و آحاد مردم ولایتمدار استان بوشهر ضمن ابراز همدردی، این ضایعه مولمه به جنابعالی و آن بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت نموده و برای آن فقیده سعیده، رحمت و غفران الهی، مزید فضل، رفعت درجات و صحابت با جده‌ی بزرگوارشان حضرت سیدة نساء العالمین حضرت زهراء «سلام الله علیها» از خداوند رحمان خواستارم.

ارائه خدمات تخصصی آموزشی درمانی دندانپزشکی بوشهر

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارایه خدمات تخصصی اعمال جراحی، ترمیمی، پروتز، رادیوگرافی، کشیدن دندان و پر کردن دندان در چهارمین سال پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی با کیفیت بالا و تعرفه پایین در نوبت صبح در کلینیک تخصصی دندانپزشکی بوشهر انجام می پذیرد.

دکتر سید عمار بصری افزود: پذیرش مراجعه کنندگان در نوبت صبح بدون وقت قبلی همزمان با حضور در کلینیک و با انجام معاینات و ارجاع به بخش های مختلف تخصصی می باشد.

وی گفت: انجام معاینات، انجام جراحی، پروتز (دندان مصنوعی)، تخلیه آبسه، اعمال ترمیمی شامل پر کردن و کشیدن دندان، رادیوگرافی و رادیوگرافی OPG زیر نظر متخصصین از ساعت 8-12 صبح روزهای شنبه تا چهارشنبه در کلینیک تخصصی دندانپزشکی بوشهر صورت می پذیرد.

دکتر بصری بیان داشت: در حال حاضر اعمال عصب کشی، جرم گیری و ساخت روکش در این کلینیک انجام نمی پذیرد و در آینده نزدیک با اضافه شدن متخصصین، دراین زمینه ها نیز ارائه این خدمات به هم استانی های عزیز همزمان با فعال شدن نوبت عصر کلینیک امکان پذیر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا