گوناگون

دعوت 15 بازیکن به تیم ملی والیبال

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی پانزده بازیکن را جهت دیدار های تدارکاتی با تیم های بلغارستان و صربستان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال اسامی پانزده بازیکن را برای سفر به صوفیه و بلگراد و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های ملی بلغارستان و صربستان اعلام کرد که به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی، فرهاد قائمی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، امیر غفور، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی، مجتبی میرزا جانپور و میلاد عبادی پور.

کاروان والیبال ایران ساعت 15:55 روز چهارشنبه 24 اردیبهشت جهت برگزاری چند دیدار دوستانه عازم صوفیه بلغارستان می شود و سپس 30 اردیبهشت ماه عازم بلگراد می شود و چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان انجام می دهد.

در پایان دیدار های دوستانه ایران و صربستان،از بین پانزده بازیکن مذکور 12 بازیکن توسط کادر فنی انتخاب می شوند تا تیم ملی کشورمان، ششم خرداد ماه با 12 بازیکن عازم تریسته شود و در اولین مسابقه خود در لیگ جهانی 2014 مقابل ایتالیا که اکنون حریف قدرتمند ایران در مسابقات جهانی شده است، صف آرایی کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا