گوناگون

دولت با گسترش پوشش بیمه همگانی گام موثری درحوزه سلامت برداشت

81198884 5756823

به گزارش ایرنا ،ˈ انوشیروان محسنی بندپی ˈ روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان اداری بیمه سلامت چالوس افزود : مردم دربیش از سه دهه از پیروزی انقلاب برای تامین نیازهای درمانی خود با مشکلات عدیده ای مواجه بودند که با اعمال مدیریت صحیح و هدفمند در دولت تدبیر وامید ، امروز این دغدغه از بین رفته است .

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، مقوله سلامت را به عنوان شاخصه توسعه و مهم ترین مولفه اجتماعی دربخش سلامت برشمرد و خواستار برنامه ریزی اصولی برای ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت شد.

محسنی افزود : هرچند از محل سود یارانه ها و سایرمنابع اعتبارقابل توجهی برای اجرای این طرح درنظرگرفته شده است اما موفقیت دراجرای کامل آن با تعیین منابع اعتباری پایدار میسراست.

وی ابراز امیدواری کرد که در بودجه سال 94 با تدوین قانون و تعریف درست شاهد تعیین منابع اعتباری پایدار برای ادامه طرح تحول نظام اسلامت درکشور باشیم .

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همچنین ازایجاد نمایندگی بیمه سلامت درغرب مازندران با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان این منطقه و صرفه جویی از هزینه های آمد و شد آنان به مرکز استان دریکی از شهرستان های بویژه نوشهر شد.

درپایان بهره برداری از ساختمان اداری بیمه سلامت چالوس که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال درزمینی به مساحت حدود 300 متر و زیربنای حدود 600 متر مربع ساخته شده است ،آغاز شد .

دستکم پنج میلیون نفر زیرپوشش سازمان بیمه سلامت کشور قراردارند.ک/2

624////

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا