گوناگون

ذوالفقارنسب: کفاشیان اکنون نباید در مورد تمدید قرارداد کی روش صحبت می‌کرد

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیژن ذوالفقارنسب گفت: اطلاع دقیقی از نوع تمرینات و میزان آمادگی تیم ندارم تا بتوانم به تحلیل آن بپردازم.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات ما نبود نماینده‌ی رسانه‌ای همراه تیم است که بتوانیم به طور دقیق از وضعیت تیم ملی وشرایطشان با اطلاع باشیم.

وی اظهارداشت: این روزها کی روش نسبت به قبل از بازیکنان رضایت بیشتری داردو خوش بین است که بتواندتیم عملکردخودش رابه خوبی نشان دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: بین بازیکنان هماهنگی لازم در ساختار دفاعی منسجمی وجود ندارد و همچنین قلب دفاع تیم از لحاظ دریافت‌های هوایی با مشکل روبروست.

ذوالفقارنسب اظهارداشت: در خط حمله نیز تیم ملی دراکثر اوقات بایک مهاجم بازی کرده که همین امر گل زنی تیم را دچارمشکل کرده است.

وی ادامه داد: تیمی که نتواند حریف را به عقب بکشاند درزدن گل وهمچنین گرفتن نتیجه نمی‌تواندخوب عمل کند وایران باید در جام جهانی متعادل‌تر بازی کند.

کارشناس فوتبال در رابطه با نبود مربی ایرانی به همراه تیم ملی و کناره گیری صالح گفت: باعث خوشحالی ما بود که مربی جوان و تحصیل‌کرده‌ی ایرانی همراه تیم ملی باشداما به دلایلی که نمی‌دانیم وی ازاین سمت کناره‌گیری کرد و این امرخوشایند نبود زیرا یک فرصت طلایی برای مجید صالح بود که بتواند روی نیمکت قرار گیرد و برای خود تجربه کسب کند.

ذوالفقار نسب در رابطه با تمدید قرارداد 15میلیاردی کی روش گفت: از نظر من نباید کفاشیان این مسائل را اکنون مطرح می‌کرد بلکه تمدید قرارداد مربیان یک مسئله حساس است که الان موقع صحبت درباره آن نیست.

وی افزود: تمدید قرارداد بر اساس نتایج حاصل شده توسط مربیان صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: 39 کشور در جام جهانی در رابطه با تمدید قرارداد سرمربی خود صحبت نمی‌کنندو فقط این کشور ماست که این موضوع را بیان می کند واین هم به بی اطلاعی مسئولان بر می گردد.

وی در مورد ارزیابیش از تمدید قرار داد باکی روش گفت: ما باید ببینیم که تیم ملی در جام جهانی نتیجه می‌گیرد یا خیر و اگر نتایج تیم ملی قابل رضایت نبود آن وقت باید در مورد تمدید قرارداد با کی روش تجدید نظر شود.

کارشناس فوتبال درخصوص مقایسه کی روش با برانکو گفت: برانکو نتایج خوبی در جام جهانی نگرفت و بعد ازآن هم خودش از تیم ملی کنارکشید.

اگر نتایج تیم ملی درجام جهانی ضعیف بود تمدید قرارداد با کی روش هم معنا ندارد.

انتهای پیام/
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا