گوناگون

رئیس جمهور به آذربایجان غربی سفر می‌کند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور در دو ماه آینده به آذربایجان غربی خبر داد.

موید حسینی‌صدر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: در دو ماه آینده شاهد حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در آذربایجان غربی می شویم.

وی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با رئیس جمهور افزود: متاسفانه به علت سفر اداری خارج از تهران،بنده موفق به حضور در آن دیدار نشدم اما دیدار نمایندگان آذربایجان غربی با دکتر روحانی در فضایی صمیمی برگزار شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیدار نمایندگان استانها با رئیس جمهور از زمان احمدی نژاد هر سال یک بار برگزار می شد و این نخستین دیدار روحانی با نمایندگان آذربایجان غربی بود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور خواهان حل مشکل دریاچه ارومیه است، گفت: در این دیدار دکتر روحانی تاکید کرد که هر اقدام ممکن برای نجات دریاچه ارومیه را انجام می دهد.

حسینی صدر با تاکید بر اینکه به زودی شاهد سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی می شویم، بیان کرد: دفتر رئیس جمهور مقدمات سفر روحانی به آذربایجان غربی را فراهم می کند و در عرض دو ماه آینده شاهد سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی بوده و در این سفر مشکلات مردم منطقه مطرح و تصمیم های لازم برای حل آنها اتخاذ می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا