گوناگون

رحیمی:منتظر اقدام حسینی و پولادی هستیم وهیچ پیش شرطی نداریم

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا رحیمی گقت: باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا تیم خوب و قدرتمندی را برای رقابت‌های فصل آینده آماده کند. مذاکرات با  سید جلال حسینی و مهرداد پولادی هم در این راستا صورت گرفته است.

وی نظر به پیگیری‌های هواداران پرسپولیس در این ارتباط ادامه داد: حضور سید جلال حسینی و مهرداد پولادی در پرسپولیس با توجه به درخششی که در جام جهانی داشتند برای ما حائز اهمیت است.

عملکرد قابل توجه این دو بازیکن پرسپولیس در برزیل، هم برای فوتبال ایران و هم برای باشگاه باعث افتخار بود. بر این اساس و با توجه به خواست سرمربی و هواداران از سوی باشگاه نیز نگاه ویژه‌ای برای ادامه حضور این عزیزان برای فصل آینده صورت گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای فراهم آوردن شرایط ادامه همکاری چند بار با  سید جلال حسینی گفتگو کرده و قرار ملاقات برای دیدار حضوری گذاشته شد ولی این قرارها هر بار از سوی ایشان به زمان دیگری موکول شده و این امر متاسفانه برای روشن شدن وضعیت تیم همچنان محقق نشده است. با این وجود این آمادگی وجود دارد که هم با ایشان و هم با مهرداد پولادی نشست و گفتگو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب حفظ شأن متقابل باشگاه بزرگ پرسپولیس و اعضای تیم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم فروگذار نخواهد شد، گفت: ما برای گفتگو با  حسینی و پولادی هیچ پیش شرطی نگذاشته ایم.

امیدواریم این دو بازیکن ملی‌پوش و ارزشمند کشورمان نیز در شرایط حساس کنونی که پرسپولیس برای قهرمانی خیز برداشته و باید به عنوان نماینده ایران در جام قهرمانان آسیا حضور داشته باشد تیم را همراهی کنند.

رحیمی در پایان افزود: همچنین جا دارد از همه بازیکنانی که با وجود پاره‌ای مسائل، با تعصب و به احترام هواداران برای امضای قرارداد حاضر شدند، تشکر کنیم. می‌دانیم نفراتی مانند حقیقی و صادقیان و… پیشنهادهای بین‌المللی داشتند. بعضی هنوز مطالبات معوق دارند که حتما مورد توجه قرار دارد و بعضی نیز برای اجرای شرایط مالی جدید با باشگاه تعامل داشتند که همه اینها اتفاقات ارزشمندی بود که کمتر درباره آن صحبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا