گوناگون

رزم‌حسینی: کرمان را به استان نمونه کشور تبدیل می‌کنیم

استاندار کرمان گفت: باید با ابداع روش‌های جدید استان کرمان را در کشور به عنوان استان نمونه معرفی کنیم و نگذاریم فضایی که می‌توان در آن به مردم خدمت کرد با درگیری‌های سیاسی از دست برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، “علیرضا رزم حسینی” در نشست با مدیران ستادی ومعاونان استانداری کرمان با بیان اینکه مدیران ستادی استانداری الگوی تمام دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: مسئولیتی که بر دوش تک تک شما نهاده شده به هیچ عنوان متناسب با حقوقی که دریافت می‌کنید نیست اما باید به این دوران به عنوان توشه‌ای برای دنیا و آخرت خود نگاه کنید.

استاندار کرمان افزود: باید با ابداع روش‌های جدید استان کرمان را به عنوان استان نمونه کشور معرفی کنیم و نگذاریم فضایی که می‌توان در آن به مردم خدمت کرد با درگیری‌های سیاسی از دست برود.

وی اظهار کرد: همه باید شبانه روز تلاش کنیم تا خانه‌مان را که دچار عقب افتادگی بسیاری است بسازیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه عملکرد استان را با بندهای 12گانه اقتصاد مقاومتی تطبیق می‌دهیم، افزود: به اقتصاد مقاومتی نگاه نقادانه داشته باشید و نظر خود را در باره آن بگویید.

وی با تاکید بر ایجاد یک شبکه اطلاع‌رسانی گفت: چندی قبل پیشنهاد راه‌اندازی یک تلویزیون خیابانی را دادم تا اقدامات استانداری در معرض دید مردم قرار گیرد.

در این نشست مدیران کل بخش‌های مختلف استانداری، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا