گوناگون

رزنده:متاسفم افت والیبال برزیل در زمان من اتفاق افتاد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،رزنده سرمربی تیم والیبال برزیل در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: من در این دو روزی که در ایران بودم متوجه شدم ایرانی‌ها علاقه زیادی به والیبال دارند.
 
سرمربی تیم والیبال برزیل  ادامه داد: در پنج روز نمی‌توان تغییر و تحول آنچنانی در تیم ایجاد کرد. در تیم ایران هماهنگی بالایی دیدم و ما هم باید به سطحی برسیم که مقابل ایران بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. ایران در خانه بازی می‌کند و تماشاگران زیادی دارد باید به این نکته هم توجه کنیم. شایعات زیادی در مورد تیم ما پخش شده است. هر تیمی مشکلات خاص خود را دارد. در مورد شکست و نتیجه نگرفتن می‌توانیم صدها بهانه بیاوریم، اما تیم ما از همان ابتدا از لحاظ روحی آماده نبوده است.

وی در ادامه گفت:در کنار آن مصدوم هم داشتیم. برخی بازیکنان هم که در لیگ بازی می‌کردند، رشد چندانی نداشتند. این را هم باید بپذیریم هر تیمی در یک دوره افت می‌کند و در دوره دیگر به شرایط آرمانی می‌رسد. ما این را می‌پذیریم که ایران در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به ما دارد.  در دوره‌ای، ژاپن و کره جنوبی صعود خوبی داشتند، الان هم ایران این شرایط را پیدا کرده است چون پیشرفت خوبی از لحاظ فنی و فیزیکی داشته است. مربی خوبی هم الان مانند کواچ در این تیم حضور دارد، حالا هم بعد از این مدت که به آسیایی‌ها باختیم، متأسفم که در زمان من رقم خورد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا