گوناگون

رشد 60 درصدی بودجه عمرانی قزوین

2387213 970

وی ادامه داد: ما با استفاده از ظرفیت ماده 180 قانون توانستیم 50 میلیارد تومان بودجه این استان را افزایش دهیم که این رقم رشد 60 درصدی در بودجه قزوین را نشان می‌دهد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه قاقازان، افزود: این منطقه دارای استعدادهای فراوانی است که باید با شناسایی این استعدادها باید در راستای رشد و توسعه منطقه قاقازان تلاش کنیم.

محمدی اضافه کرد: مردم قاقازان مردمی نجیب و شریف هستند که 200 شهید در جنگ تحمیلی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند و رزمندگان و جانبازان بسیاری دارند.

این مسئول با تأکید بر هم‌افزایی بین مدیران استان قزوین، خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری مطلوبی بین نمایندگان استان، استاندار و معاونان ایشان و همچنین مدیران کل وجود دارد که این تعامل سبب برطرف‌ شدن مشکلات می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: با افزایش بودجه عمرانی استان قزوین، امیدواریم خدمات شایسته‌ای در پرتو نظام جمهوری اسلامی و با همکاری دولت در مناطق مختلف استان صورت بگیرد.

محمدی در پایان با اشاره به بودجه اختصاص داده شده به نمایندگان استان قزوین از سوی دولت،‌ گفت: این بودجه در مناطق کمتر توسعه‌یافته بیشتر هزینه می‌شود و این مناطق در اولویت اختصاص بودجه قرار دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا