گوناگون

رکود از استان بوشهر رخت بسته است/ افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی ظهر سه‌شنبه در کارگاه آموزشی استانداری بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، فرایند سالم‌سازی محیط های کاری و اداری که انتخاب‌ها باید بر اساس تدبیر، تدبر و شایسته سالاری باشد.

معاون استاندار بوشهر در ادامه به نقش بسیار مهم هسته گزینش در سلامت اداری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در استان بوشهر شاخص‌های امنیتی و انتظامی بهبود یافته است.

وی به افزایش ضریب امنیتی در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش تخلفات خشن و کاهش جرایم گوناگون در استان بوشهر هستیم که احساس امنیت در استان بوشهر افزایش یافته است.

موسوی در ادامه به سخنان رئیس جمهور در گفتگو با مردم اشاره کرد و بیان داشت: این سخنان امید را در جامعه افزایش داده است و بیانگر این است که کشور ما در حال عبور از تورم است و تورم که مشکلات زیادی را در زمینه اقتصادی ایجاد کرده است در حال مرتفع شدن است.

وی شکوفایی اقتصاد و بهبود معیشت مردم را به عنوان مهمترین اقدامات دولت در حوزه اقتصاد عنوان کرد و افزود: طرح‌های بسیار خوبی در سال جاری در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید و چند طرح مهم نیز کلنگ‌زنی شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تصویب 460 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی دراستان بوشهر در سال جاری خاطرنشان ساخت: افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی را در استان بوشهر شاهد هستیم.

وی همچنین به تخصیص 50 درصد اعتبارات مصوب استان بوشهر در سال جاری اشاره کرد و افزود: این میزان تخصیص اعتبار 10 درصد بیشتر از کل اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا