گوناگون

رییس انجمن صنفی کارفرمایان اصفهان: کارفرمایان با قانون آشنا شوند

81198241 5755830

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان، «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» در نشست اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان با نمایندگان کارفرمایان در هیات های حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان، افزود: اتاق مشاوره در اداره کار باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد و کارفرمایان را به طور کامل و صحیح راهنمایی کند.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی پیشنهاد داد: جلسات میان نمایندگان کارفرمایان در هیات های حل اختلاف به صورت دوره ای برگزار شود تا مسائل مطرح و پیگیری شوند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: آن بخش از مسائل کارفرمایان که از طریق مقامات کشوری قابل حل است می تواند در کانون با تشکیل کمیته ای بررسی و مطرح شود تا از طریق کشور پیگیر آن باشیم.

نایب رییس کانون کارفرمایان هم در این جلسه گفت: ناآگاهی کارفرمایان از قوانین برای آنها مشکلاتی به وجود می آورد.

«رضا چینی» با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات دوره ای، گفت: جلساتی هم باید با نمایندگان کارگران برگزار شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به تمام پرونده های صنفی و صنعتی در هیات های یکسانی انجام می شود، تاکید کرد: هیات ها باید به صورتی برگزار شود که مسائل به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد.

«محمد گوهریان»، یک عضو دیگر هیات مدیره، کارت های کارفرمایی را معیاری برای سنجش اعتبار کارفرمایان در هیات ها دانست و گفت: نمایندگان می توانند داشتن کارت کارفرمایی را به عنوان معیاری مثبت برای سنجش کارفرمایان در نظر بگیرند.

لزوم انجام مشاوره برای کارفرمایان به منظور آشنا کردن آنها با قوانین و مقررات، حجم بالای پرونده های موجود در هیات های حل اختلاف نسبت به تعداد و وقت هیات ها، ارتباط مستمر نمایندگان کارفرمایان در هیات ها با کانون کارفرمایان، بهبود بررسی پرونده ها و آرای صادر شده در هیات های تشخیص از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

د/7140/607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا