گوناگون

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ایرنا بازدید کرد

81226213 5803973

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، کولیوند و هیات همراه در بازدید از بخش های مختلف ایرنا از جمله اتاق خبر ، بخش های اخبار داخلی و خارجی ، شنود تصویری و صوتی با شیوه فعالیت خبری این سازمان آشنا شدند.

رییس سازمان امداد و نجات در جریان این بازدید به عملکرد و فعالیت ایرنا در پوشش اخبار و تحولات امداد و نجات کشور اشاره کرد و اثر گذاری و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی در این بخش را ستود.

مقام ها و مسئولان کشوری و لشکری در روزهای اخیر با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و بازدید از بخش های مختلف آن در پایان به سوالات خبرنگاران ایرنا در ارتباط با موضوعات حوزه خود پاسخ می دهند.

گفت وگوی تفضیلی گروه اجتماعی ایرنا با کولیوند متعاقبا منتشر خواهد شد.

ترافیک حضور مسوولان کشوری و لشکری در ایرنا و همچنین برخی هیات های خارجی در برخی روزها افزایش داشته و برخی مواقع حتی تا چند مورد در یک روز می رسد.

ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری در زمان وقوع حوادث و سوانح، ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به اقشار مختلف جامعه، برنامه ریزی و اقدام در جهت آمادگی مقابله با حوادث و سوانح، ارسال محموله های کمک های بشردوستانه به کشورهای آسیب دیده و متاثر از حوادث طبیعی، غیرطبیعی و اعزام عوامل امدادی در داخل و خارج از کشور از جمله وظائف سازمان راهبردی وابسته به جمعیت هلال احمر است.

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیش از 30 سال تجربه در زمینه آمادگی و پاسخگویی سوانح در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از بخش های اصلی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد با امکانات گسترده عملیاتی، پشتیبانی، مخابراتی، امداد هوایی، جاده ای، دریایی، کوهستان و شهری، عملیات امداد و نجات را اجرا کند.

اجتمام(3)**7029**1436

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا