گوناگون

زرينچه: بايد کي‌روش را حفظ کنيم

جواد زرينچه در خصوص شکست تلخ يک بر صفر تيم ملي فوتبال ايران مقابل آرژانتين اظهار داشت: واقعا حيف شد که دقيقه 90 گل خورديم. بازيکنان تلاش زيادي انجام دادند و فکر مي‌کنم يکي از بهترين بازي‌هاي‌مان در چهار دوره حضور ما در جام جهاني بود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: مي‌توانستيم برنده بازي باشيم. داور پنالتي به سود ما نگرفت و چندين موقعيت هم خلق کرديم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. جا دارد که از تلاش بازيکنان تشکر کنم. آنها خيلي خوب فوتبال بازي کردند.

بازيکن سابق تيم ملي در مورد اينکه آيا تيم ملي مي‌تواند از گروه خود صعود کند،‌ گفت: اميدوارم در بازي با بوسني هم نمايش خوبي داشته باشيم و به آنچه مي‌خواهيم دست يابيم. به هر حال قشنگي فوتبال به اين است که قابل پيش‌بيني نيست و هر اتقاقي در آن مي‌افتد. هيچ کس فکر نمي‌کرد که در بازي با آرژانتين به اين راحتي بتوانيم مقابله کنيم. اميدوارم در هفته پاياني مرحله گروهي، نيجريه از آرژانتين با اختلاف چند گل شکست بخورد و ما هم با يک گل پيروز شويم و به عنوان تيم دوم از گروه خود صعود کنيم.

زرينچه در مورد اينکه آيا رفتن کي‌روش پس از جام جهاني درست است،‌ گفت: ‌اگر مي‌خواهيم در استراليا قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شويم بايد کي‌روش را حفظ کنيم. حالا اگر دنبال مسائل ديگر هستيم از آن خبري ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا