گوناگون

غيبت دروسي و حضور دي‌شيليو برابر اروگوئه

دانيله دروسي، هافبک تيم ملي ايتاليا که در بازي دوم آتزوري برابر کاستاريکا مصدوم شد به بازي آخر لاجوردي‌پوشان در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برابر اروگوئه نمي‌رسد.

دروسي در بازي با کاستاريکا که ايتاليا در آن با يک گل تن به شکست داد، از ناحيه ساق پا مصدوم شد و احتمال مي‌رفت که او بازي با اروگوئه را از دست بدهد اما اين موضوع حالا قطعي است.

به نقل از تسنيم، انريکو کاستلاچي، پزشک تيم ملي ايتاليا در اين خصوص اظهار داشت: دانيله دروسي در بازي برابر اروگوئه به ميدان نخواهد رفت. او دچار پارگي رباط نشده اما براي اينکه بتواند بازي کند نياز به چند روز استراحت دارد.

برخلاف دروسي، ماتيا دي‌شيليو، مدافع تيم ملي ايتاليا کاملاً آماده است و پس از غيبت در 2 بازي نخست آتزوري به خاطر مصدوميت ران، مي‌تواند اين تيم را برابر اروگوئه همراهي کند.

به گفته پزشک تيم ملي ايتاليا کلوديو مارکيزيو، هافبک تيم هم آسيب ديدگي جزئي از ناحيه زانو دارد اما مصدوميت او چندان نگران کننده نيست. آندره‌ا بارزاگلي، مدافع لاجوردي‌پوشان هم يکي ديگر از مصدوماني است که تحت نظر پزشکان تيم قرار دارد اما گفته مي‌شود مشکلي براي بازي مقابل اروگوئه ندارد.

ايتاليا در آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام جهاني در شرايطي به مصاف قهرمان کوپا آمه‌ريکا مي‌رود که با کسب تساوي در آن هم مي‌‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا