گوناگون

هواي بازگشت به ميادين در سر بکام

کاپيتان پيشين تيم ملي انگليس اعتراف کرد به بازگشت دوباره به ميادين فوتبال و خارج شدن از دوران بازنشستگي فکر مي‌کند.

به نقل از تسنيم، ديويد بکام، ستاره پيشين تيم‌هاي منچستريونايتد و رئال مادريد که در نظر دارد يک باشگاه فوتبال جديد در شهر ميامي آمريکا تاسيس کند، گفت وسوسه شده که دوباره به مستطيل سبز برگردد.

بکام 39 ساله که در ماه مي سال گذشته در تيم پاري‌سن‌ژرمن بازنشسته شد به شبکه BBC گفت: اين روزها وقتي به تماشاي يک بازي بسکتبال مي‌روم و مي‌بينم که ورزشکاران در چه سن و سالي در اوج بازي مي‌کنند به فکر فرو مي‌روم و وسوسه مي‌شوم که دوباره به دنياي فوتبال برگردم.

بکام افزود: گاهي اوقات در فکر فکر مي‌روم و از خود مي‌پرسم آيا دوباره مي‌توانم بازي کنم؟ آيا مي‌توانم برگردم؟ آيا امکان دارد از بازنشستگي خارج و دوباره پا به توپ شوم؟

اظهارات جديد بکام اين احتمال که او در تيم تحت مالکيت خود دوباره پا به توپ شود را افزايش داده است، اتفاقي که مسلماً به نفع ليگ حرفه‌اي آمريکا (MLS) خواهد بود.

شهرت MLS روز دوشنبه هفته جاري با انتشار خبر پيوستن داويد ويا به تيم تازه تاسيس نيويورک سيتي افزايش پيدا کرد و اين در حالي است که گفته مي‌شود ستارگان ديگري همچون کاکا و روبينيو برزيلي هم در آستانه پيوستن به تيم اورلاندو سيتي هستند.

بکام تا کنون قهرماني در ليگ 4 کشور مختلف را تجربه کرده و 115 بار هم براي تيم ملي انگليس به ميدان رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا