گوناگون

ساختمان های متروکه آشتیان از وجود معتادان پاکسازی می شود

81231853 5813743

ˈمحمود حسنیˈ روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آشتیان گفت: بسیاری از ساختمان های متروکه و نیمه تمام این شهرستان به پاتوقی برای معتادان تبدیل شده اند که نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخد این شهرستان باید این ساختمان ها را از وجود معتادان پاکسازی کنند.

وی ادامه داد: شهرداری آشتیان نیز باید مالکان ساختمان های نیمه تمام و متروکه را شناسایی کرده و آنها را نسبت به تعیین تکلیف کردن املاک خود مجاب کند.

فرماندار آشتیان بیان کرد: چهار کمیته مبارزه با مواد مخدر، فرهنگی، درمان و اطلاع رسانی و آموزش به صورت مستمر و زیر نظر ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: نگرش جامعه در مبارزه با مواد مخدر باید تغییر کند و در روش های مبارزه باید دستگاه های اداری و فرهنگی به مدد نیروی انتظامی بیایند.

***بزرگداشت علامه سید جلال الدین آشتیانی برگزار می شود

فرماندارآشتیان همچنین از بزرگداشت علامه سید جلال الدین آشتیانی در پایان شهریور ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ˈمحمود حسنیˈ روز چهارشنبه در دومین نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان آشتیان افزود: دو کمیته آموزش و کمیته پژوهش وظیفه شناسایی آسیب های اجتماعی موجود در این شهرستان را انجام دهند و در نشست بهدی این کارگاره برای تصمیم سازی نهایی ارائه دهند.

استاد سید ˈجلال الدین میری آشتیانیˈ در سال 1304 در تهران متولد شده و استاد فلسفه و عرفان اسلامی به شمار می رود که آثار بسیار زیادی در خصوص علم فلسفه و عرفان از ایشان به یادگار مانده است، سید جلال در سال 1384 در مشهد مقدس بدرود حیات گفت و در جوار آرامگاه امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

شهرستان آشتیان با 17 هزار نفر جمعیت در شمال اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است. ک/2

7115/560/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا