گوناگون

سازمان منطقه ویژه پارس از فعالیت های فرهنگی در استان بوشهر حمایت می کند

81217828 5789864

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز شنبه به نقل از مهدی یوسفی در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت به شمار می رود و برای توسعه و پیشرفت این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی اضافه کرد: تلاش برای رشد و توسعه این منطقه از اولویت های مدیران و کارکنان است و امیدواریم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر، توجه به موضوع فرهنگ را یکی از ماموریت های منطقه ویژه برشمرد.

یوسفی بیان کرد: فراتر از ماموریت و وظیفه، اهمیت و جایگاه شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ است که ضرورت توجه بیشتر به این موضوع را برای ما ایجاد می کند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: بدون تردید درهمه حوزه ها و از جمله حوزه فرهنگ، اگر کار روی یک روال، نظم و برنامه نباشد به یک ضد فرهنگ تبدیل می شود و اگر کار و برنامه تعریف نداشته باشد منجر به کارهای پراکنده و جسته گریخته می شود.

یوسفی افزود: برای ما اهمیت دارد که به جای کارهای پراکنده کار را به متولی اصلی آن بسپاریم، زیرا کار براساس برنامه دارای کیفیت بهتر و قابلیت ارزیابی و سنجش مطلوبتر است.

وی اضافه کرد: دغدغه ما این است که کارها قشری، گروهی و دسته ای نباشد بلکه تا حد امکان عام المنفعه، ماندگار و موثر باشد تا سود آن بیشتر به مردم برسد.

یوسفی بیان کرد: حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در دستور کار این سازمان قرار دارد و تلاش می کنیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همراهی و تعامل متولیان فرهنگ و اقتصاد، در پرتو تدبیر و امید می تواند زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ را فراهم کند.

حمیده ماحوزی با بیان حساسیت های فرهنگی در منطقه ویزه اقتصادی انرژی پارس و عسلویه افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان بوشهر با داشتن توانمندی لازم در حوزه رسانه ها، آگهی وتبلیغات، هنرهای نمایشی، موسسه های قرآنی، هنرهای تجسمی، کانون های فرهنگی وهنری مساجد، چاپ و نشر آمادگی پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه را دارد.

وی اضافه کرد: متولی اصلی برنامه های فرهنگی و هنری، ارشاد اسلامی است بنابراین با تفاهم و تعامل میان دستگاه های فرهنگی و اقتصادی درپرتو تدبیر و امید می توان زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ را فراهم کرد.

ماحوزی بیان کرد: یک مجموعه برنامه فرهنگی و هنری، متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه و جمعیت جوان شاغل در شرکت ها و تاسیسات صنعتی این منطقه تدوین می شود. ک/1

539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا