گوناگون

سند عجیب ژوزه‌ برای محکوم کردن پرسپولیس

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مانوئل ژوزه‌ در شرایطی ایران را ترک کرد که مدعی بود باشگاه پرسپولیس یک طرفه با او قطع همکاری کرده است، در آن مقطع آنچه برای همه مشخص بود اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌خواست با ژوزه ادامه بدهد اما رقم قرارداد او یک تهدید بود.
 
در این میان آنچه تعیین کننده خواهد بود اسناد مدارک قابل اتکا است دقیقا‌ به همین دلیل بود که در همان مقطع سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از انتشار هر خبری در این حوزه امتناع کرد حتی ابلاغ حکم رسمی و انتشار رسمی خبر حضور یحیی گل محمدی با چند روز تاخیر صورت گرفت.
 
 در این شرایط وکلای پرسپولیس عنوان می‌کنند: تا زمانیکه پرونده به سرانجام برسد، هر گونه اظهار نظر رسمی مقام‌های باشگاه می‌تواند ملاک قضاوت قرار بگیرد.

 بعضی چنین دیدگاهی را رد کرده و آنرا داغ کردن موضوع از سوی وکیل پرونده می‌خوانند اما سندی که ژوزه به آن استناد کرده است دلیل حساسیت پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد. این سند که طبق روال کار وکلای پرسپولیس هم در جریان آن قرار گرفته است، خبری در یک روزنامه انگلیسی‌ زبان داخلی است در آن به موضوع برکناری ژوزه و جایگزینی‌ یحیی گل محمدی اشاره شده است که گفته می‌شود در آن اظهار نظری از مقام‌های باشگاه هم وجود ندارد، این در حالی است که پرسپولیسی‌‌ها سندی ارایه کرده‌اند که در جریان آن، قطع همکاری ژوزه بدون اطلاع قبلی و ترک ایران بدون اطلاع باشگاه را نشان می‌دهد و آغاز به کار رسمی یحیی گل محمدی بعد از آن صورت گرفت که باشگاه مراتب را به اطلاع فیفا رساند.
 
** با به مشکل خوردن پرسپولیس در جذب نفرات مورد نظر؛ بازیکنانی نظیر محمد نوری وضعیت بلاتکلیفی پیدا کرده‌اند

خروج نام کاپیتان سرخپوشان از فهرست تیم سال بعد خبری بود که خیلی پیش از این منتشر شد. پس از آن بود که زمزمه‌ای مبنی بر اینکه شاید نوری ماندگار شود، منتشر شد اما در نهایت علی دایی درحالی راهی سفر اروپایی خود شده که قریب به اتفاق نزدیکان وی بر نبودن محمد نوری در تیم سال آینده تأکید داشتند، نوری پس از آن در پیگیری مطالبات خود چند بار درباشگاه حاضرشد، اما با او درباره فصل بعد صحبتی نمی‌شد.

شاید توجه‌ رسانه‌ای به این موضوع باعث ایجاد رویه جدید بود که در پی آن علیرضا رحیمی به شکلی گذرا در جمع خبرنگاران از ادامه حضور نوری سخن بگوید.

این در حالی است که نزدیکان دایی در همان مقطع عنوان کردند که چنین امری با اطلاع سرمربی نبوده است.

در عین حال بعضی منابع غیررسمی هم مطرح می کنند باتوجه به ناکامی پرسپولیس در جذب نفرات مورد نظر بویژه درخط میانی، درباره نفراتی که قرار بود تیم را ترک کنند تجدید نظر شود.

با این شرایط درحالی که استقلالی‌ها هم سراغ کاپیتان پرسپولیس آمدند باید دید با شروع تمرینات تکلیف نفراتی چون نوری، دهنوی، سید صالحی و حاتمی و دیگرانی که قرار بود تیم را ترک کنند چه می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا