گوناگون

سوم خرداد سند مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس است

81149521 5669599

به گزارش ایرنا ˈخدایار ظفریˈ روز شنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر افزود:حماسه آزاد سازی خرمشهر نماد مقاومت و ایثار مردم ایران در برابر دشمنان اسلام بود که در سایه همدلی ، اعتقاد و ایمان مردم به خداوند صورت پذیرفت.

وی افزود: بدون شک اگر حضور مخلصانه مردم در این صحنه نبود، پیروزی توسط رزمندگان اسلام حاصل نمی شد و لازم است این روز که نماد غرور ملی است با حضور مردم در صحنه پاس داشته شود.

ظفری افزود: حماسه خرمشهر یک سرمایه بزرگ اجتماعی و ملی است که نباید گذاشت در گذر حوادث به فراموشی سپرده شود زیرا برای خلق این حماسه هزاران نفر از بهترین جوانان این کشور جان خود را فدا کردند تا عظمت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسد.

وی از دستگاههای عضو ستاد خواست با احساس مسئولیت و ادای دین در برابر شهدای حماسه ساز ،با برنامه ریزی هر چه بهتر برای گرامیداشت این ایام غرور آفرین در مسیر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت تلاش کنند و زمینه انتقال این فرهنگ ماندگار را به نسل جوان فراهم سازند.

در این جلسه نمایشگاه دفاع مقدس ،ایستگاهای صلواتی ،دیدار با خانواده های شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر، برگزاری مسابقات ورزشی و انشا نویسی در مدارس از مهمترین برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام شد.

7526/575

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا