گوناگون

سپاه فجر فارس افزون بر پنج هزار سبد کالا بین نیازمندان خواهد کرد

81207518 5771596

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار مسعود راستی پنجشنبه درجمع خبرنگاران بیان کرد: ˈسبد رمضانیهˈ ماه رمضان امسال حاوی برنج، روغن، حبوبات (لوبیا قرمز، عدس، ماکارونی)، رب گوجه فرنگی، سویا، قند به ارزش هر بسته 850 هزار ریال می باشد که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس تهیه شده است.

وی افزود: سپاه فجر فارس بیش از پنج هزار نفر از نیازمندان و محرومین در نواحی و رده های مختلف در استان و اهالی جزیره هنگام استان هرمزگان را شناسایی کرده و این سبدهای کالا را بین آنها توزیع می کند.

راستی اظهارداشت: سپاه فجر فارس در راستای محرومیت زدایی در کنار فعالیت های مختلفی از جمله فرهنگی و عمرانی در مناطق مختلف استان، برای ششمین سال پیاپی اقدام به تهیه ˈسبد رمضانیهˈ کرده است.

وی اضافه کرد: توزیع این سبدهای کالا در هفته اول تیرماه جاری در استان انجام خواهد شد که پیش بینی می شود تا قبل از ماه مبارک رمضان به دست افراد نیازمند در جای جای استان برسد.

راستی ادامه داد: مراسم ˈرونمایی و بارگیری سبد رمضانیه سال 93ˈ روز دوشنبه دوم تیرماه جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار فارس و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در محل سپاه فجر فارس برگزار خواهد شد.ک/2

7382/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا