گوناگون

شجاعي: امکانات اينجا عالي است

  تيم ملي فوتبال ايران در دومين روز حضور در برزيل در کمپ تمريني باشگاه کورينتيانس حضور يافت.

مسعود شجاعي که تحت تاثير امکانات بسيار خوب باشگاه کورينتيانس قرار گرفته بود در اين زمينه گفت: همه چيز عالي است. رختکن و باشگاه بدنسازي اينجا بهترين‌هايي است که در طول دوران فوتبالم ديده‌ام. همه ما از بودن در اينجا خوشحاليم.

روز گذشته خبرنگاران تنها 15 دقيقه مجاز بودند در جريان روند تمرين‌هاي ايران قرار بگيرند. آنها براي دريافت اخبار تکميلي تمرين‌ها مجبور بودند تا کنفرانس خبري منتظر بمانند. جايي که مسعود شجاعي و عليرضا جهانبخش، بازيکنان لاس پالماس اسپانيا و نايمخن هلند نيز در آن حضور پيدا کرده بودند.

شجاعي در مورد حضور در برزيل گفت: اطلاعات زيادي از اين کشور ندارم اما برزيل را با فوتبال، سامبا و سواحل زيبايش مي‌شناسيم.

ليونل مسي و تيم ملي فوتبال آرژانتين در گروه F يکي از رقباي تيم ملي فوتبال ايران هستند. نيجريه و بوسني و هرزگوين هم ديگر تيم‌هاي حاضر در اين گروه هستند. ايران در ديدار نخست بايد با نيجريه ديدار کند و سپس به مصاف آرژانتين برود.

عليرضا جهانبخش هم بازي مقابل ليونل مسي را هيجان انگيز توصيف کرده است. او در اين زمينه گفت: ما مقابل آرژانتين قرار مي‌گيريم نه مسي. بايد به تيم خودمان فکر کنيم و تمرکز بالايي داشته باشيم.

از اظهار نظري مشابه، مسعود شجاعي که بين سال‌هاي 2008 تا 2013 براي اوساسونا بازي کرده است بازي مقابل مسي را اين چنين توصيف کرد: «حضور مقابل مسي تجربه‌اي است که ديگر تکرار نمي‌شود. البته بايد روي ديدار نخست‌مان تمرکز کنيم. به نيجريه فکر مي‌کنيم زيرا بازي نخست برايمان اهميت بالايي دارد.

گفتني است ادو گاسپار، مدير کمپ تمريني باشگاه کورينتيانس و بازيکن پيشين باشگاه‌هاي آرسنال و والنسيا مسئوليت پذيرايي از تيم ملي ايران را به عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا