گوناگون

ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان برگزار شد

81216848 5788098

به گزارش ایرنا، نایب رییس خانه ایران و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان در این جشنواره با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: نبود کار برای جوانان در آینده تهدید جدی برای رفتار اعتدالی آنها محسوب خواهد شد.

ˈحامد پاک طینت ˈ اضافه کرد: دولت با استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده بیکار می تواند مشکلات حوزه اقتصادی کشور را برطرف کند.

وی از نبود سیاست های اعتباری بانک ها در بخش تولید انتقاد کرد و افزود: همه باید در جهت افزایش رشد اقتصادی کشور ایران تلاش کنند.

وی به برگزاری ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: امسال این جشنواره همزمان با نشست هم اندیشی روسا و دبیران خانه های صنعت و معدن و تجارت جوانان کشور و با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان گفت: امسال 10 تولید کننده جوان اصفهانی در این جشنواره معرفی شدند.

پاک طینت با بیان اینکه جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان در واقع بزرگترین گردهمایی سالیانه مدیران و مهندسان نخبه جوان استان است، افزود: در این جشنواره بهترین مدیر عامل، مهندس و مدیر نخبه جوان سال معرفی می شود.

وی گفت: داوری این جشنواره مانند سالهای گذشته به طور کامل با هماهنگی و همکاری دانشگاه اصفهان و اعضای هیات علمی دانشگاههای استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره بهترین مدیران عامل جوان استان اصفهان در سه سطح بنگاه های کوچک متوسط و بزرگ معرفی شدند.

7137/پ/ 607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا