گوناگون

شمسایی:‌ اگر ترسو بودم تالار افتخاراتم آنقدر گسترده نبود/ دبیری را به عنوان بازیکن در آسیا همراهی نمی‌کنم

2391147 514به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کنفرانس مطبوعاتی وحید شمسایی، سرمربی جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران امروز برگزار شد و طی آن از آنجا که منوچهری مدیر کل تیم تاسیسات به دلایلی نمی‌توانست تا آخرین لحظه در جلسه حضور داشته باشد پیراهن تیم تاسیسات را همان ابتدا تقدیم وحید شمسایی کرد و سرمربی سابق تیم دبیری هم یک پیراهن از تیم تاسیسات به منوچهری اهدا کرد تا همبستگی خود را با تیم جدیدش نشان دهد.

پس از مراسم اهدایی پیراهن کنفرانس مطبوعاتی آغاز شد و وحید شمسایی و حلاجی مدیر عامل تیم تاسیسات دریایی تهران منتظر سوالات خبرنگاران شدند.

شمسایی با اشاره به تیم سابقش مشکلات شخصی را عامل جدایی خود از دبیری تبریز دانست و در این باره گفت: با وجود ارتباط تنگاتنگی که با دبیری داشتم مشکلات شخصی باعث شد تا بتوانم در جام باشگاه‌های آسیا این تیم را همراهی کنم اما در تیم دبیری با یک گروه خوب و همکاری ایده‌آل افشین دبیری موفقیت بزرگی را کسب کردیم و برای اولین بار کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم.

وی اضافه کرد: دبیری را به خاطر مشکلات غیر قابل پیش‌بینی رها کردم و آن را از دست دادم امیدوارم این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال ایران درجام باشگاه‌های آسیا باشد و جام قهرمانی را در دست بگیرد.

سرمربی تاسیسات دریایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که دلیل جدایی وی از دبیری را ترس از حضور در جام باشگاه های آسیا اعلام کرد گفت: لیگ برتر ایران سطح بالاتر و حرفه‌ای‌تری نسبت به جام آسیا دارد.
در ایران اعجوبه‌ها و شگفتی‌هایی یافت می‌شوند که پتانسیل فوتسال کشورمان را به نمایش می‌گذارند، من به دلیل مشکلات از دبیری جدا شدم

وی خاطر نشان کرد: اگر ترسو بودم پا در تیم یازدهم جدول نمی‌گذاشتم و به رتبه سوم ارتقا نمی‌کردم یا در اولین سال حضورم در دبیری قول قهرمانی به باشگاه نمی‌دادم اگر ترسو بودم تالار افتخاراتم آنقدر گسترده و بزرگ نبود.

شمسایی ادامه داد: اعتقادم این است که آسیا برای ایران جای کوچکی است اما اگر دیگران اعتقاد دارند برای ترس از دبیری جدا شدم باید از همین جا بگویم که به امید خدا در دومین سال تیم تاسیسات دریایی را قهرمان می‌کنم و باز این تیم را تقدیم خواهم کرد تا در آسیا مسئولیت هدایت شاگردانم را برعهده بگیرد.

***در دومین سال حضورم تاسیسات قهرمان می‌شود

سرمربی تیم تاسیسات دریایی اعلام کرد: تا موقعی که خسوس در تیم ملی هست من جایی ندارم اما اینکه تا چه زمانی می‌خواهم بازی کنم و سرمربی بازیکن بمانم باید بگویم که تا جایی که توان داشته باشم ادامه می‌دهم من انگیزه بالایی دارم که ان را از دست نخواهم داد البته اگر گروه مربیگری‌ام تشخیص دهند که نمی توانم بازی کنم کنار خواهم رفت.

وی تصریح کرد: ما برای هدف‌های بزرگ گام برمی‌داریم، با تیم تأسیسات دو ساله قرارداد بسته‌ام زیرا عادت ندارم در تیمی باشم و آن تیم قهرمان نشود اما اکنون شرایط تیم تأسیسات برای قهرمانی مساعد نیست اما قول می‌دهم که قبل از شروع لیگ سال آینده قول قهرمانی تأسیسات دریایی را به خبرنگاران جامعه فوتسال و فوتسال تهران بدهم.

شمسایی عنوان کرد: تأسیسات با وجود این که رتبه‌ای بهتر از رده دهم کسب نکرده بود اما تیم جوانی است و پتانسیل بالایی دارد، بیش از دو یا سه بازیکن به تیم اضافه نمی‌کنیم تا شاکله آن حفظ شود، خودم، سنگ سفیدی و حمید احمدی به ترکیب اضافه شدیم.
با توجه به این که فقط یک سهمیه لیگ برتری دیگر دارم باید با دقت هرچه تمام تر بازیکن انتخاب کنم.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: با وجود این که دروازه‌بان خوبی به نام مصطفایی را در اختیار داریم اما قصد دارم با مصطفی نظری دروازه‌بان بزرگ ایران هم صحبت کنم و در خصوص ایجاد شرایط مناسب برای پیوستن به تیم تأسیسات بپرسم، چند بازیکن از گیتی پسند هم جزو گزینه‌ها من هستند.

وی افزود: البته چند بازیکن هستند که با کادر فنی تماس گرفته‌اند و می‌خواهند با تأسیسات باشند من از همین جا اعلام می‌کنم که هرکس می‌خواهد در تأسیسات باشد باید تلاش کند.

***خسوس از ایران نمی‌رود مگر این که دچار بیماری شود

شمسایی در جواب یکی از خبرنگاران مبنی بر حضورش در تیم ملی گفت: با وجود شرایط فعلی و با حضور خسوس راهی در تیم ملی ندارم چندی پیش رئیس کمیته فوتسال اعلام کرد که خسوس پدر فوتسال ایران است نمی‌دانم من و تمام کسانی که برای این رشته عرق ریخته‌اند کجا بودند که خسوس به بزرگ فوتسال ایران ملقب شده است؟

اطمینان دارم رتبه ایران در جهان و آسیا هرچه قدر هم که بالا و پایین شود ما همچنان سایه خسوس را می‌بینیم تنها راه بازگشت وی به کشورش این است که بخاطر کهولت سن دچار عارضه قلبی و بیماری شود.

وی ادامه داد:‌خسوس که به ما فوتسال نیاموخت حداقل بماند و از کشور بی نظیرمان دیدن کند.

***دبیری را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی نمی کنم

شمسایی در خصوص این که برای کمک به دبیری آیا به عنوان بازیکن این تیم را در  جام باشگاه‌های آسیا همراهی می کند یا خیر اعلام کرد: من برای دبیری بهترین آرزوها را دارم، دوست دارم جام را در دست بگیرند، هر کمکی هم از من برآید دریغ نمی‌کنم اما حضورم از نظر حرفه‌ای در این تیم درست نیست با وجود من جای یکی از استعداد‌ها در تیم گرفته می‌شود در حالی که می‌دانم نفرات شایسته‌ای در تیم هستند به همین دلیل این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی نمی‌کنم البته این موضوع از ارادت و دوستی‌ام به افشین دبیری نمی‌کاهد.

***از مبلغ قراردادم رضایت دارم

سرمربی تیم تأسیسات دریایی با بیان این که از رقم قراردادش رضایت دارد در این باره تصریح کرد: با یک گروه فنی و قوی هدایت تیم  تأسیسات را به عهده گرفته‌ام. در این گروه هیچ کس پایین‌تر یا بالاتر نیست، برای قهرمانی می‌کوشیم تا به هدفمان برسیم.
در مورد مبلغ قرار داد صحبتی نمی‌کنم اما همه آگاه هستند که وحید شمسایی بهترین و ایده آل ترین پیشنهاد را از لحاظ شرایط مادی و ساختاری می‌پذیرد، از رقم قراردادم رضایت دارم.

انتهای پیام/
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا