گوناگون

شهادت مدال افتخاربرگزیدگان خداوند است

81226194 5803916

عباس ملکوتی خواه روز شنبه در دیدار با خانواده شهیده اسدی جعفری که در حمله ناوآمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی در 12 تیر1367 به درجه رفیع شهادت نائل آمد افزود :دشمنی آمریکا با ایران به دلیل دشمنی آنان با اسلام است و این امر در تمامی دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را نشان داده است .

وی گفت : آمریکا با هدف قرار دادن هواپیمای جمهوری اسلامی اوج کینه و عداوت خویش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت و نه تنها از این جنایت عذرخواهی نکرد که به فرمانده این ناو مدال افتخار نیز اعطا کرد که این نشان از اوج دشمنی آنان با اسلام دارد.

وی اظهار داشت :امروز استکبار جهانی و آمریکا تلاش دارند تا با روش های مختلف به جنگ با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیایند که یقینا مقابله با این تهاجم نیازمند مسلح شدن به سلاح ایمان و تقوای الهی دارد.

ملکوتی خواه افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا احیاء کننده ارزش های دینی است و باعث می شود تا مسوولان بدانند پست و مقامی که امروز به امانت در اختیار گرفته اند به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است .

فرماندار پیشوا گفت:شهادت مدال افتخاری است که بر سینه برگزیدگان خداوند قرار گرفته و امروز دختران و بانوان جامعه ما وظیفه دارند تا ا الگو گرفتن از حجاب ، عفاف و رشادت شهیدان ، منشاء تحول بزرگ در زندگی خود و جامعه شوند.

وی رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا را وظیفه مسوولین دانست و از آنان خواست تا در کمترین زمان نسبت به رفع نیازها و مشکلات آنان اقدام نمایند.

12 تیر 1367 هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران براثر شلیک موشکی از ناو وینسنس در آبهای خلیج فارس سقوط کرد و 300 مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند.

564

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا