گوناگون

صدای کسانی که تنها در سیاست بازی مدعی پیروی خط امام راحل هستند خاموش شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی، بعدازظهر چهارشنبه در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، در حسینیه هیات رهروان روح الله، اظهار کرد: در حال حاضر 25 سال از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد و در این میان عده ای سیاست باز که قدرت طلبند با شعار پیروی از خط امام در حالی که در پشت پرده به آمریکا و انگلیس کمک می کنند با ادعاهای گزاف به دنبال رسیدن به مقاصد اصلی خود هستند.

خط و مشی اصلی امام راحل قرآن کریم بود

وی با اعلام اینکه خط و مشی اصلی امام راحل قرآن کریم بود، ادامه داد: امام راحل پیش از اینکه یک روحانی یا نخبه سیاسی باشد، بنده صالح خداوند بود .در تمام فراز و نشیب های زندگی سیاسی، هیچ چیز برای امام به غیر از رضایت باریتعالی اهمیت نداشت.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امام در عرصه عبودیت و بندگی خداوند صادقانه عمل می کرد و هر آنچه در طول زندگی خویش برای مملکت انجام داد، تنها برای رضای خدا بود.

منافقان در عمل نشان دادند که دنباله روی منافع دیگران هستند

آیت الله علم الهدی بیان کرد: امروز باید صدای کسانی که در سیاست و سیاست بازی مدعی پیروی خط امام راحل  هستند و در واقعیت به هیچ وجه دنباله روی ایشان نیستند؛ خاموش شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، منافقان، خود را پیرو امام راحل می دانستند اما در عمل نشان دادند که دنباله روی منافع دیگران بوده اند و دلشان با این انقلاب نیست.

امام در موازنه قدرت با استعمار بر خدا توکل کرد

وی یادآور شد: امام راحل هر آنچه قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در مواجهه با فتنه ها در مقابل دشمنان انجام داد؛ با دست خالی اما با توکل بر خدا بود و نباید فراموش کرد که امام در موازنه قدرت با استعمار، اگر چه دستش خالی بود اما مطابق تکلیف شرعی، توکل برخداوند و کمک ملت توانست انقلاب اسلامی را رقم بزند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: براساس فرمایش قرآن کریم، هنگامی که مومنین می خواهند با دشمن مقابله کنند در موازنه قدرت علاوه بر توانمندی و امکانات، همراهی خدا را نیز با خود دارند و در این راستا امام راحل همواره توکل بر خدا را محور مبارزات خویش قرار داد و با شخصیتی دینی و الهی در تمامی عرصه ها موفق شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اگر ما بخواهیم پیرو راه امام باشیم باید ابتدا قرآن و تکلیف شرعی امام را دریابیم و در این مسیر، راه امام راحل باید توسط بازماندگان اصلی ایشان یعنی فرزندان شاهد دنبال شود.

امروز وظیفه جوانان انقلابی این است که سیمای جدیدی از امام راحل به نمایش گذارند

وی گفت: امروز وظیفه و رسالت اصلی جوانان انقلابی و فرزندان شاهد این است که سیمای جدیدی از امام راحل به نمایش گذاشته و پرچم پرافتخار ایشان را در سراسر جهان برافراشته سازند.

وی تاکید کرد: این ملت، امام راحل را در آیینه قرآن قبول داشتند و دارند و امروز پیروی از موضع رهبر معظم انقلاب در مقابل دنیا بیانگر ادامه راه امام خواهد بود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: در حال حاضر 25 سال از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد و در این میان عده ای سیاست باز که قدرت طلبند با شعار پیروی از خط امام در حالی که در پشت پرده به آمریکا و انگلیس کمک می کنند با ادعاهای گزاف به دنبال رسیدن به مقاصد اصلی خود هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا