گوناگون

طرح‌های استراتژیک واحدها و مراکز اردبیل در حال تجدیدنظر است

دبیر هیات امنای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت‌: طرح‌های استراتژیک واحدها و مراکز استان اردبیل به منظور ارزیابی دقیق از اوضاع آنها در حال تجدید نظر است.

‌علی شامل، دبیر هیات امنای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح های استراتژیک واحدها و مراکز استان اردبیل به منظور ارزیابی دقیق از اوضاع آنها در حال تجدید نظر است، افزود‌: برآورد دقیق از واحدها و مراکز زیان‌ده و نیز راه حل‌های کمک به این واحدها و مراکز در حال بررسی است که طی ماه‌های آتی نحوه مواجهه عملی با این موضوع آشکارتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد اعضای هیأت علمی، نظارت و اجرای طرح های متعدد آموزشی در قالب کارگاه‌ها و نیز افزایش میزان درآمدهای غیر شهریه‌ای با لحاظ طرح‌ها و برنامه‌های جدید همراه خواهد بود، تصریح کرد‌: ادغام واحدهای مراکز استان با واحدهای علوم و تحقیقات و حسن تدبیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این مورد ستودنی است که بسیاری از مشکلات اقتصادی و تأسیس رشته در این زمینه را حل می کند.

شامل خاطرنشان کرد‌: ریاست عالیه دانشگاه اقدامات بسیار خوبی را در جهت گشایش و رفع مشکلات واحدها و مراکز انجام داده اند که به ما در جهت قدرت بخشیدن و مساعدت به افزایش درامدها، تأسیس رشته، تأسیس شرکتهای دانش بنیان بویژه در حوزه اقتصادی، رویکرد دانشجو محوری، جذب اساتید و سرعت در اجرای پرژه‌های ناتمام کمک بسیار کرده است.

دبیر هیات امنای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود‌: خوشبختانه اقدامات و جلسات هیأت امنای استان اردبیل با تصویب شرکت تجاری –پژوهشی سرعین سو و نیز اقدام برای تملک زمین در سرعین و اردبیل هماهنگ شده و شتاب لازم برای توسعه شرکت در حال انجام است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا