گوناگون

طرح تشدید نظارت دامپزشکی ورامین آغاز شد

81226188 5803905

علی روستا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : اجرای این طرح به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در جهت نظارت بر کشتار ، عرضه و بسته بندی دام و طیور صورت گرفته است .

وی افزود: در این طرح دو اکیپ ثابت مستقر در شبکه دامپزشکی و یک اکیپ سیار به طور مستمر بر روند توزیع فراورده های گوشتی دام و طیور نظارت کرده و با موارد تخلف برخورد جدی و قانونی می نمایند.

وی اظهار داشت : با توجه به افزایش شدید گرما ، فراوردهای گوشت قرمز و گوشت سفید به سرعت فاسد می شوند و اگر توزیع و عرضه این محصولات با تأخیر مواجه شود مشکلات عدیده ای را برای مصرف کنندگان به وجود خواهد آورد.

وی تصریح کرد : طی هفته گذشته چندین مرکز عرضه و بسته بندی فراورده های گوشتی در ورامین و قرچک پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.

روستا گفت : با توجه به برپایی نمایشگاه های طرح ضیافت و عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد ، بارها در خصوص نحوه توزیع این فراورده ها به مسوولین شهرستان تذکر داده شده و اعلام شده که محل عرضه این محصولات به هیچ عنوان مورد تأئید شبکه دامپزشکی نمی باشد.

وی تصریح کرد : مسوولان باید برای عرضه این محصولات محلی مناسب که از شرایط ویژه نگهداری گوشت برخوردار می باشند در نظر بگیرند تا گوشت و مرغ عرضه شده بدون مشکل و یا خرابی به دست شهروندان برسد.

رئیس شبکه دامپزشکی ورامین گفت : طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه محصولات گوشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

تهرام564/7254

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا