گوناگون

طرح های شرکت آب منطقه ای کردستان با رعایت پدافند غیرعامل اجرا می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال شاه نظری ظهر امروز در جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی طرح های جرا شده در این شرکت دارای طرح های پدافند غیرعامل بوده و این مهم به صورت دقیق اجرایی و عملیاتی شده است.

وی در ادامه سخنان خود به پيشينه حوادث و اتفاقات حادث شده در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به حساسیت حوزه منابع آبی رعایت تمامی مسائل در این خصوص دارای اهمیت ویژه ای است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان با اشاره به اينكه اتفاقات و حوادث ناگوار در بخش آب مثل واژگوني تانكرهاي حامل مواد نفتي و شيميايي در مخازن سدها چون با سلامتي مردم پيوند تنگاتنگ دارد، یادآور شد: وقوع حوادث تلخ در این حوزه بار منفي رواني زيادي به همراه دارد و اين مسئوليت ما را دوچندان مي كند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت سایر ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان برای توجه به مسائل این حوزه بیان کرد: از مسئولان استان کردستان انتظار می رود که در جهت رفع مشكل مسير درياچه سد قشلاق سنندج اقدامات لازم را انجام دهند.

شانظري در ادامه ضمن تشريح سيماي آب استان کردستان، به تشريح برنامه ها و منابع آب جايگزين در شهرهاي كردستان در زمان وقوع بحران پرداخت و گفت: در این بخش اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه اینت نشست مديركل مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت مديريت منابع آب ايران ضمن تقدير و تشكر از اقدامات خوب بخش آب استان اشاره نمود.

محمد دانشگر اظهار داشت: در شركت آب منطقه اي كردستان رويكرد مديريت بحران وجود دارد و اين بسيار خوب است و به همین دلیل از تمامی اعضاي كميته مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت به جهت اقدامات مؤثر آنها باید تقدير کرد.

وي همچنين ضمن اشاره به اينكه آب منطقه اي كردستان ضمن اهتمام در تأمين آب مورد نياز شهرهاي استان، دغدغه كيفيت آب را هم دارد، گفت: اين غايت اهداف ما به شمار می رود و استان كردستان در اين زمينه از سرآمدان كشور به شمار می رود.

در ادامه گروه مذكور از سد قشلاق سنندج بازديد کردند و در جریان اقدامات صورت گرفته پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا