گوناگون

عطاپور: قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا بر پیشگیری در کنار مبارزه تاکید دارد

81186223 5734438

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این سازمان، اسماعیل عطاپور در جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهارکرد: برای عملیاتی شدن هر چه بهتر کلیه مفاد قانون یاد شده باید در تهیه، تصویب و ابلاغ آیین نامه های اجرایی تسریع به عمل آید.

وی پیشگیری از قاچاق را جزء پیش شرط های اصلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل دانست و برضرورت استفاده از نظرات کارشناسی کلیه دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد.

عطاپور رصد وضعیت تولید، توزیع و مصرف درکشور، درکنار توجه به اقتصاد مرزنشینی با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و هوشمند را الزامی دانست و گفت: درکنار این اقدامات ساماندهی و برخورد تعزیری با متخلفان و فروشندگان اقلام قاچاق همچنان در دستور کار بازرسان سازمان قراردارد.

در این جلسه ضمن تاکید بر تداوم برگزاری گشت های مشترک بازرسی در خصوص پیشگیری از عرضه و فروش کالای دخانی قاچاق به صورت روزانه مقرر شد دبیرخانه کمیسیون استانی، برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی برای دست اندرکاران مبارزه با قاچاق در دستگاههای کاشف را با هدف آشنایی بیشتر با مفاد و آیین نامه های قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار خود قرار دهد.

7232/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا