گوناگون

عظمت ایران اسلامی امروز در سایه خون پاک شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی عصر دوشنبه در ديدار با خانواده معظم شهدا افزود: ديدار با خانواده معظم شهیدان از وظايف همه است.

وی همچنین اظهارداشت: حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: خون شهيدان والامقام و صبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.

وی در ادامه به هدف والا و پر ارزش شهدا از ايثار و مجاهدت در راه خدا اشاره كرد و اظهار داشت: اعتلاي ارزش هاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب، آرمان شهدا بود.

عادلی تاکید کرد: خانواده های شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مايه سرافرازي و سربلندي است.

وی همچنین تکریم خانواده های شهدا به ویژه والدین آنان را از وظایف مسئولان خواند و افزود: بدون شک شهدا بهترین سرمایه خود (جوانی و عمر ) را در راه اعتلای ایران اسلامی تقدیم به دین مبین اسلام و آرمان های امام راحل کردند و بدون هیچ تردیدی آنان چراغی روشن برای نسل جوان خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت:  وظیفه تمامی آحاد مردم امروز  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

وی افزود: شهدای انقلاب وظیفه خود را در قبال مردم و نظام به خوبی انجام داده اند و اکنون وظیفه همه آحاد مردم ادامه راه آنان است.

عادلی با اشاره به رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا یادآورشد: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی از شهدای کربلا، جانانه در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و خون سرخ خود را تقدیم انقلاب کرده و آسایش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا