گوناگون

عنايتي: ماندن کي‌روش بهتر از رفتن اوست

رضا عنايتي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: کي‌روش مربي تأثيرگذاري است و نمي‌‌توانيم از کارنامه او به سادگي عبور کنيم. او در اين چند سال پاي يکسري از بازيکنان ايستاد و روي اصول خودش پافشاري کرد. اين حرفه‌اي است که يک مربي براساس تفکرات خود بازيکنانش را انتخاب کند و فکر مي‌‌کنم کي‌روش توانست تأثير مثبتي در فوتبال ايران داشته باشد.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: به عنوان مثال مهرداد پولادي دو سال بازي نکرد ولي کي‌روش به پاي او ايستاد. شما ديديد که پولادي هم جواب اعتماد اين مربي را داد و بازي‌هاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت. من اعتقاد دارم ماندن اين مربي خيلي بهتر از رفتنش است و مطمئناً مي‌‌تواند در آينده تغييرات مثبتي را در تيم ملي به وجود آورد.

عنايتي در پاسخ به اين سؤال که «آيا هزينه 12 ميلياردي براي حفظ کادرفني تيم ملي سنگين نيست؟»، گفت: ما بايد به نتيجه کار کي‌روش و بازدهي او توجه کنيم و اگر او در تيم ملي‌ تحول به وجود آورد، اين پول نوش جانش باشد. البته معتقدم کي‌روش در اين چند ماه بيش از حد آزاد شده بود و در شيوه کار با او بايد تجديدنظر صورت گيرد. کي‌روش نبايد در مورد تمامي مسائل تصميم‌گيرنده باشد.

مهاجم سابق تيم ملي‌ خاطرنشان کرد: مسئولان فدارسيون فوتبال بايد بداند که کي‌روش زير نظر آنها کار مي‌‌کند و قرار نيست اين مربي در مورد تمامي مسائل فوتبال ايران تصميم بگيرد و حتي با زبان تهديد صحبت کند. شيوه کار با کي‌روش به نظر من بايد اصلاح شود. در ضمن فکر مي‌‌کنم بايد به او زمان بدهيم تا با آرامش در تيم ملي‌ تغيير نسل به وجود بياورد. ما بايد براي رسيدن به اهداف بزرگ حتي از جام‌هاي کوچک صرف‌نظر کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا